Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes! I dag er det siste dagen for å søke vidregående skole!!!

Uææææ!

Jeg kan ombestemme meg og søke offentlige skoler i tre timer til!!

VEl.. Jeg kan velge imellom å søke på Sogn, eller en bra skole på Medier og kommuniskajons-linja... Det blir lettere å komme inn hvis jeg søker Sogn... :hmm:

Lenke til kommentar
Var på glattkjøring i dag :w00t:

Moro!

Glattkjøring er gøy ja :grin:

Klarte du å treffe noen av dokkene da?

Ja, et par ganger, men de gjør det vanskelig for meg, de beveger seg jo :p

Ikke mye til lure dokker som går rett ut i veien akkurat der jeg skal bremse på isen.

Utrolig forskjell på uten og med ABS, forresten :wow:

Lenke til kommentar
Hva skjer SteffyBoy? :ermm:

Et og et halvt år etter jeg valgte allmenn innser jeg at det var en dårlig idé.

Jeg ser på timeplanen og sliter med å finne en eneste time som interesserer meg, og hvis du ikke har minst én time å glede deg til er det like greit å slutte med en gang. Vi får se hva som skjer framover.

Lenke til kommentar
Yes! I dag er det siste dagen for å søke vidregående skole!!!

Uææææ!

Jeg kan ombestemme meg og søke offentlige skoler i tre timer til!!

VEl.. Jeg kan velge imellom å søke på Sogn, eller en bra skole på Medier og kommuniskajons-linja... Det blir lettere å komme inn hvis jeg søker Sogn... :hmm:

Om jeg skulle søkt offentlig skole, ville det jo vært Allmen/økonomisk på OHG som første, Ullern som andre, og eventuelt Fagerborg som tredje. Men ville vel egentlig bare vært interresert i OHG.. Sogn får jeg kulde-gysninger bare ved tanken av..

Men har nå engang en mor som slår seg vrang bare på tanken av en offentlig skole..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Et og et halvt år etter jeg valgte allmenn innser jeg at det var en dårlig idé.

Jeg ser på timeplanen og sliter med å finne en eneste time som interesserer meg, og hvis du ikke har minst én time å glede deg til er det like greit å slutte med en gang. Vi får se hva som skjer framover.

Jeg tror jeg vil anbefale deg å fullføre, du er jo godt i gang, og over halvveis :thumbup:

Ikke like lett alltid å begynne på nytt på grunnkurs, tror jeg. hadde en i klassen min som hadde gått 2-3 grunnkurs, og han havnet i en ond sirkel, slutta i min klasse også etter et halvt år.. Men det er stor sannsynlighet for at du er mer oppegående enn han.

Jeg opplevde 2.året som det mest slitsomme/kjedelige, kan jo bli bedre til neste år, og da kan du også velge nye fag :)

Lenke til kommentar

Jeg er inne for å skaffe litt medlidenhet.,

JEg har skadet meg.... Var på trening.

Skulle "sveipe" - prøve å dra motstanderen i bakken med foten.

Han jeg skulle dra i bakken hadde gldelås på boksen og jeg skjerte opp foten 4-5 ganger før jeg merket at det pipplet blod ned på matten.

Det svidde litt ... så alt jeg ber om er litt medlidenhet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...