Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjah kvalm nå. har laget meg mer kakao med kerm...og det ble litt for mye.

 

Rommet mitt har ikke vært ryddet på over 2 måneder, og burde vel ha blitt shinet litt. Men tviler på at jeg gjør det før jul. Bra å ikke bo hjemme eller å ha dame for en gangs skyld. Klarte også å ordne opp i en 6mnd krangel med ei venninne i dag...på bursdagen hennes. Følte det var på tide.

 

Men i morgen er det klipp og så blir det fest. :thumbs:

Lenke til kommentar

@ HalTan

 

Når jeg husker endel dager tilbake, så kjørte du med 1337 poster over lengere tid. Uvisst av hvilken grunn :p

Men så oppdaget jeg du plutselig hadde 1338 en dag, og etter det har det rullet litt på seg.

 

Så det jeg har gått og lurt på nå er om det var en glipp at du gikk opp til 1338, eller var det bevisst?

 

Dette må jeg ha svar på :wallbash:

Lenke til kommentar
VIFTEOVN:

 

WE WANT THE TRUTH!!!

 

 

(elns :p)

Whaaat? What did i do?! :wow:

 

__________

Har nå vært med på no merkelige greier.. Jeg kjenner en del folk i 3dje klasse, right, og av en eller annen fancy grunn så var det fest ikveld, selv om de har skoledag i morra osv osv.. Vel, var bare litt merkelig dag å ta'n ut på.. Hadde det ihvertfall morro :D

Men bah.. jeg kommer kanskje med noe mer interessangt å si senere :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt deg i blokk i flere uker...

:laugh::thumbup:

 

Så faktisk en ok film med kevin costner. og nei ned var ikke fra før 1995, synes også det var rart. Litt klisjete i slutten til tross for at det var en thriller, men den fikk meg til å slå ihjel 1.5 time.

 

såh har bare 3 timer igjen nå. :thumbdown: til og med stille på msn også.

 

Jaja får bruke tida til å tenke på hvor full jeg skal bli idag. Personalfest ruler.

Endret av Term
Lenke til kommentar
Jaja får bruke tida til å tenke på hvor full jeg skal bli idag. Personalfest ruler.

Lucky bastard. Er det noen deilige damer på jobben som du kan "rote" med da?

Kun en i resepsjonen (oss som skal ha julefest nå), men på årsfesten blir det noe annet. Da skal hele hotellet samles. Det er en del fine damer som serverer og noen brae some vasker. Den festen blir vel i februar tipper jeg. Men jeg skal møte ei dame som jeg er interesert i ute...så kanskje det blir litt gøy uteover kvelden. Alt jeg vet er at jeg starter å drikke 4, så jeg skal bli fullere enn på lenge.

 

Korn kommer på Roskilde '04 :thumbup: . Enda større grunn til å dra dit til neste år. Hadde tenkt meg dit uansett, så england etter det.

Lenke til kommentar

snewdewg: du må slutte å døgne hele tida, du ødlegger døgn rytmen din. Snart blir du nesten som en vampyr ellerno :p

 

Nå er det jule av slutting, og jeg skal lese opp et dikt jeg ikke husker helt i hodet.

 

Så tenner vi tre lys i kveld

For lengsel, håp og glede

de står og skinner for seg selv

og folk som er tilstedet.

Så tenner vi tre lys i kveld

For lengsel, håp og flede

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...