phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Slapp han å si noe? Bare trykke play? :!:Læreren hans må ha vært løs. (...med sekserne.) selvfølgelig slapp han å si noe. han og kameraten hadde jo spilt det inn på kassett. De hadde bare finni slik ark og lest rett inn Læreren hadde visst blitt skikkelig imponert. hehe selvfølgelig blir lærern imponert, tenkt deg du har en bunke med 20 +++ særemner på 20sider hver og lese gjennom. så plutselig kommer det en med bare en kassett! setter den på, tar deg ei øl og slapper av i godstolen mens du hører gjennom kassetten. 6+ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Endelig! Dette har jeg ventet på lenge!! En hel kamel! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 da vet jeg hva jeg skal tjene meg rik på. kamel oppdrett! avle opp genmodifiserte racing kameler og selge de for millionbeløpe til rike arabiske sjeiker! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ved senter for kamelforskning i Abu Dhabi. Senter for kamelforskning. :!: Noen som har sett den nyeste Vg-reklamen? "En ubesudlet rose i fra nord" Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som har erfaring med Gilde Birkebeiner-skinke? Skal det være så mye salt at det drysser av? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som har erfaring med Gilde Birkebeiner-skinke? Skal det være så mye salt at det drysser av? Tror nok ikke det nei. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Idol Mari er litt sjarmerende ja.. edit: sånn mens vi pratet om det ja.. Endret 28. februar 2005 av phax Lenke til kommentar
Launch Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Grøss, hvorfor må sånne kursholder kvinnfolk alltid ha høy skjærende stemme og overdrive volumet sitt så det piper i ørene når dagen er over 5 uker med dette...det går bare ikke. Hvordan er den galge løkke knuten? hehe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 phax: Eg har faktisk Idol-Mari på msn.... men snakker aldri med henne.... heller ikke etter hun ble kjent... *gjesp* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Artig, det ringte nettopp en dud og skulle ha meg med i en spørreundersøkelse. Det var litt morsomt, så kom han med masse spørsmål, som ikke hadde en dritt med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 phax: Eg har faktisk Idol-Mari på msn.... men snakker aldri med henne.... heller ikke etter hun ble kjent... *gjesp* gimmie gimmie gimmie! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg var med på en spørreundersøkelse om blant annet Lambi toalettpapir en gang. Om slitestyrke ( ), og om reklamen virker og sånt. Det tok 30 minutter Det var masse spørsmål og 5-6 alternativer på hvert spørsmål. I tillegg var spørrekaren veldig forkjøla, så jeg svarte stort sett "vet ikke" på alt Det tror jeg var siste gang jeg er med i en sånn undersøkelse Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg synes det var litt gøy, han fyren lo av meg også (ser det ut som jeg vet hva samlet brutto-inntekt i huset er da, eller bryr meg om hvilken madrassprodusent som har laget madrassen min) Forresten, noen som vet hvor man kan finne ut hvem som eier et telefon-nummer? Jeg husker ikke hvilket firma han sa han var fra, men jeg har nummeret han ringte fra, fant det ikke ut på Gulesider.no Endret 28. februar 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Prøv nummeret med 00 på slutten. Ofte er slike nummer "hemmelige", man skal ikke kunne ringe opp tror jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ja, TLZ sitter og venter på en pm her.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Funket ikke med 00 på slutten heller. Forresten, noen som vet hvor de har 61xxxxxx-nummer? EDIT: Det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet om et par sider hvor folk utlyser stillinger? Trenger jobb etterhvert. Endret 28. februar 2005 av sluffy Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Forresten, noen som vet hvor de har 61xxxxxx-nummer? Østfold et sted skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har vondt i hodet. *legge seg litt nedpå* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har vondt i hodet. Jeg også. Får alltid vondt i hodet på mandager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg