Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Slapp han å si noe? Bare trykke play? :!:

Læreren hans må ha vært løs.

(...med sekserne.)

selvfølgelig slapp han å si noe. han og kameraten hadde jo spilt det inn på kassett. De hadde bare finni slik ark og lest rett inn :D

Læreren hadde visst blitt skikkelig imponert. hehe

selvfølgelig blir lærern imponert, tenkt deg du har en bunke med 20 +++ særemner på 20sider hver og lese gjennom. så plutselig kommer det en med bare en kassett! setter den på, tar deg ei øl og slapper av i godstolen mens du hører gjennom kassetten. 6+ :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var med på en spørreundersøkelse om blant annet Lambi toalettpapir en gang. Om slitestyrke ( :wee: ), og om reklamen virker og sånt. Det tok 30 minutter :scared:

Det var masse spørsmål og 5-6 alternativer på hvert spørsmål. I tillegg var spørrekaren veldig forkjøla, så jeg svarte stort sett "vet ikke" på alt :p

Det tror jeg var siste gang jeg er med i en sånn undersøkelse :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg synes det var litt gøy, han fyren lo av meg også (ser det ut som jeg vet hva samlet brutto-inntekt i huset er da, eller bryr meg om hvilken madrassprodusent som har laget madrassen min) :p

Forresten, noen som vet hvor man kan finne ut hvem som eier et telefon-nummer? Jeg husker ikke hvilket firma han sa han var fra, men jeg har nummeret han ringte fra, fant det ikke ut på Gulesider.no :p

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...