Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Da gikk startskuddet for mitt arbeid med særemne som begynnes i dag og avsluttes på fredag. 20 sider skal skrives. Jeg burde begynt når vi fikk oppgaven, altså for sånn ca. 8 måneder siden. Noe sier meg at en karakter i toppsjiktet er utenfor rekkevidde. Wish me luck.

Lenke til kommentar

Det var normalt med over 100 sa hu. Hmm.

Men, hvor mye over 100? :p

Blodtrykk måles ved at de tar noe rundt armen din, og pumper det hardt opp, slik at armen strammes eller noe. Stopper blodet kanskje, er ikke sikker jeg. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Da gikk startskuddet for mitt arbeid med særemne som begynnes i dag og avsluttes på fredag. 20 sider skal skrives. Jeg burde begynt når vi fikk oppgaven, altså for sånn ca. 8 måneder siden. Noe sier meg at en karakter i toppsjiktet er utenfor rekkevidde. Wish me luck.

hehe, sån det skal gjøres! :D

brukte vel og ca en uke på særemnet.. fikk vel en 3-4 eller no i den duren. hvem som bryr seg, er jo bare vgs uansett. for meg og min utdannelse har de karakterene null å si! ;)

hva skriver du om da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hva skriver du om da?

Skriver om Harald Zwart. Går og ler av samtlige i klassen som leser utallige bøker av forfatter som Are Kalvø, Erlend Loe osv. Jeg så en film jeg.

Lenke til kommentar
Slapp han å si noe? Bare trykke play? :!:

Læreren hans må ha vært løs.

(...med sekserne.)

selvfølgelig slapp han å si noe. han og kameraten hadde jo spilt det inn på kassett. De hadde bare finni slik ark og lest rett inn :D

Læreren hadde visst blitt skikkelig imponert. hehe

Lenke til kommentar
hva skriver du om da?

Skriver om Harald Zwart. Går og ler av samtlige i klassen som leser utallige bøker av forfatter som Are Kalvø, Erlend Loe osv. Jeg så en film jeg.

smart.

jeg fikk lov å skrive om markedsføring på internett.. siden jeg var så datanerd å ga meg en svarte faen i gammel norsk litteratur. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...