Fredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det kommer etterpå, de finner ut at jeg må sendes videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Da gikk startskuddet for mitt arbeid med særemne som begynnes i dag og avsluttes på fredag. 20 sider skal skrives. Jeg burde begynt når vi fikk oppgaven, altså for sånn ca. 8 måneder siden. Noe sier meg at en karakter i toppsjiktet er utenfor rekkevidde. Wish me luck. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Lykke til, og kom deg til helvete vekk fra forumet! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Juj... jeg skal lese en bok på 500 sider til i morra... - Gidder ikke å begynne engang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva er egentlig vanlig blodtrykk for en som meg? Litt over 180, 62 kilo. Jeg hadde 95, og det var litt lite, men ikke farlig sa legen. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) ---- Har aldri målt mitt blodtrykk noen gang, kan det regnes ut ved hjelp av puls og tid, eller noe sånt? ediit: bah - feiltolka innlegget ditt - 180 er selvsagt høyde Endret 28. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Det var normalt med over 100 sa hu. Hmm. Men, hvor mye over 100? Blodtrykk måles ved at de tar noe rundt armen din, og pumper det hardt opp, slik at armen strammes eller noe. Stopper blodet kanskje, er ikke sikker jeg. Endret 28. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som har Sony Ericsson mobil, og vet hvordan du skriver "kysse-smileyen" med tegn? Altså, hvordan den ser ut på andre mobiler? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg tar meg tid til å reklamere for en av postene min i skoleforumet! Les signaturen min, og helst prøv å hjelp meg da! Svart. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som har Sony Ericsson mobil, og vet hvordan du skriver "kysse-smileyen" med tegn? Altså, hvordan den ser ut på andre mobiler? Prøv her. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Da gikk startskuddet for mitt arbeid med særemne som begynnes i dag og avsluttes på fredag. 20 sider skal skrives. Jeg burde begynt når vi fikk oppgaven, altså for sånn ca. 8 måneder siden. Noe sier meg at en karakter i toppsjiktet er utenfor rekkevidde. Wish me luck. hehe, sån det skal gjøres! brukte vel og ca en uke på særemnet.. fikk vel en 3-4 eller no i den duren. hvem som bryr seg, er jo bare vgs uansett. for meg og min utdannelse har de karakterene null å si! hva skriver du om da? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som har Sony Ericsson mobil, og vet hvordan du skriver "kysse-smileyen" med tegn? Altså, hvordan den ser ut på andre mobiler? :-* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Nei, gjør som bruttern. Leste inn hele greia på kassett. (om Ingvar Ambjørnsen) Og trykka bare på play. En dags arbeid. fikk toppkarakter.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Slapp han å si noe? Bare trykke play? :!: Læreren hans må ha vært løs. (...med sekserne.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hva skriver du om da? Skriver om Harald Zwart. Går og ler av samtlige i klassen som leser utallige bøker av forfatter som Are Kalvø, Erlend Loe osv. Jeg så en film jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Slapp han å si noe? Bare trykke play? :!:Læreren hans må ha vært løs. (...med sekserne.) selvfølgelig slapp han å si noe. han og kameraten hadde jo spilt det inn på kassett. De hadde bare finni slik ark og lest rett inn Læreren hadde visst blitt skikkelig imponert. hehe Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hva skriver du om da? Skriver om Harald Zwart. Går og ler av samtlige i klassen som leser utallige bøker av forfatter som Are Kalvø, Erlend Loe osv. Jeg så en film jeg. smart. jeg fikk lov å skrive om markedsføring på internett.. siden jeg var så datanerd å ga meg en svarte faen i gammel norsk litteratur. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Endelig! Dette har jeg ventet på lenge!! Stikker på butikken å kjøper blandevann jeg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Endelig! Dette har jeg ventet på lenge!! Det er en revolusjon for hardware-norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg