Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men må si, at når lønningsdamen på 43 og kompisen min på 18 rotet sammen Kan noen definere alt som har med ordet "rote" gjøre? Rote er å tafse, klå, gå litt under klærne, men samtidig beholde klærne på. Gjerne litt biting i øret og kyssing nedover nakken...*få gåsehud* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg roter lite. Jeg er en ordensmann. Jaja, tror jeg legger meg nå. *pusse tenner* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Thea: Hva pokker skal du i Ungarn? To veninner av meg kom forresten hjem derfra i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er glad jeg slipper å betale for plakatene. Slår meg ned i sengen med eks-en, en film, en pizza, 3 liter brus og et fjell med digg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er glad jeg slipper å betale for plakatene. Slår meg ned i sengen med eks-en, en film, en pizza, 3 liter brus og et fjell med digg. Skål. Jeg skal sitte og drikke Red Bull og gjøre ferdig prosjektet som skal leveres i morgen :/ Kan ta sin tid... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 nr.4: Takk, takk phax: Nytt og mye større, og det må feires karsten: Ja, du er heldig med den, du tar fortsatt med på TG? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spiser for 200.000 i åretÅ jeg som trenerpå samme sted som denne karen... Og jeg lovere dere han er STOR såå.... du sikler fordi han er så stor..? "ja,ok" Ja, nettopp det jeg siktet til...*bravo* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 wh1te: Skjønner meg ikke på folk som klarer å være venn med eksen og til og med ligge i samme seng...trenger vel ikke si hva jeg hadde gjort med eksen hvis han hadde vært hos meg nå Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 wh1te: Skjønner meg ikke på folk som klarer å være venn med eksen og til og med ligge i samme seng...trenger vel ikke si hva jeg hadde gjort med eksen hvis han hadde vært hos meg nå Spist ost(***)? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 wh1te: Skjønner meg ikke på folk som klarer å være venn med eksen og til og med ligge i samme seng...trenger vel ikke si hva jeg hadde gjort med eksen hvis han hadde vært hos meg nå Spist ost(***)? Er ikke den eksen da... han er ikke verdt å kalles en eks engang. Nei, jeg mener eksen min.... the real one. Ost? Det har vi FAEN ikke sett! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 NICE! Ungarn, noe jeg ikke har fått med meg? Skal du dit med klassen, alene, evt. hvilken grunn? *Sulten på info.* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei, jeg mener eksen min.... "Den" ja... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skjønner ikke ostevitsen jeg Noen som har prøvd RAW vs. Smackdown spillet. Wresling spil, er utrolig artig. Med multipleyer og 550 g sjokolade er alt som det skal *veldig mett* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det hele handler om kukost, og det er en ubehagelig episode for ananas (ergo: mobbingen). Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spytt ut. (Selvom jeg har en liten aning hvor historien havner) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tror ikke vi skal rippe opp i det nå. Although, it's a hilarious story! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Mission impossible 2 er jaggu meg den mest harry dritfilmen noensinne.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spytt ut. (Selvom jeg har en liten aning hvor historien havner) Vel, med stikkordene; AnAnAs, typen, kukost - så er det vel bare litt fantasi som mangler Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Tror ikke vi skal rippe opp i det nå. Although, it's a hilarious story! Flinke Carsten. My guardian angel. Det er ikke det spor morsomt, tenk. Endret 27. februar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg