svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvis det er siden forrige fredag, tror jeg du må over 100 sider tilbake Litt stille her nå, jeg tror jeg legger meg snart, faktisk. Må ta igjen masse søvn... Skal opp 07 i morra. 5 minutter til, og jeg slår av både meg selv og PC'en. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ahh nå skal eg kose meg med episode 16-17 av lost. Siste glasset med cola så er det null sukker i hele uken til neste lørdag. Dette klarer eg fint. Finnes diet-cola da. Ewww. Nei vil heller drikke vann. Hmm tror eg snart eg klar til å begynne å trene på sats eller noe. Har som sagt begynt å pumpe her hjemme og trent litt slik at eg ikke møter opp som en pingle. Tror kg'ne kommer til å forsvinne fortere enn pokker når eg begynner å trene. Gerilija Cardio er et bra treningsprogram for å skrelle bort fett, og passer perfekt for slike som meg som ikke liker å jogge i timesvis.. går ganske enkelt ut på at man springer på tredemølle f.eks; 4min på 50% så 8x 20 sekund 100% og 10 sekund pause også avslutte med 4min 50% funker fett. på 100% skal du virkelig spurte altså, så fort du klarer eller så fort tredemølla går. på pause må du bare hoppe av i fart, ikke stoppe eller justere farta på tredemølla. folk sier at denne måten er den mest effektive måten å trene på. anbefales at man gjør dette om morgenen før frokost, men drikk gjerne en kopp kaffe først.. men dette gjør ikke jeg, driker ikke kaffer og ikke tid å trene om morran. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spiser for 200.000 i året Å jeg som trenerpå samme sted som denne karen... Og jeg lovere dere han er STOR Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spiser for 200.000 i åretÅ jeg som trenerpå samme sted som denne karen... Og jeg lovere dere han er STOR såå.... du sikler fordi han er så stor..? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Natta, donkeys Legg dere nå, ellers blir det tungt i morra! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spiser for 200.000 i åretÅ jeg som trenerpå samme sted som denne karen... Og jeg lovere dere han er STOR Love is in tha air! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Blæh, jeg hadde tenkt å lese alt som hadde blitt skrevet her siden jeg dro til hytta. Men nå som jeg har sittet og trykt en og en side bakover i sikkert en time og ennå ikke sett noe jeg husker fra før jeg dro, tror jeg ganske enkelt jeg ikke gidder. Synd funksjonen hvor du bare trykker hvor det står "pages" og du taster inn side tallet ikke funker Hedde vært genialt om noen forum tech kunne fått den funksjonen til å funkere Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 I morgen 10:20 sitter jeg på flyet til Ungarn. I går drakk jeg litt for mye Vodka Russian og sjefen kjørte meg hjem.. Anette; savnet deg puselusk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 I morgen 10:20 sitter jeg på flyet til Ungarn. Da sitter jeg sannsynligvis på et legekontor. Ha en god tur. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ungarn faktisk. Jeg skal til Praha med klassen neste uke, faen heller. Edit: Du får ha en god tur da. Endret 27. februar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) I morgen 10:20 sitter jeg på flyet til Ungarn. er det noe fett i Ungarn da mon tro? edit: quotetøys... Endret 27. februar 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 I morgen 10:20 sitter jeg på flyet til Ungarn. Heldiggrisen. I morgen på samme tid sitter jeg og sliter med norsktentamen. Send gode tanker, er du snill. Eller du kan drite i det, om så er ønskelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Første utkast av plakatshopping@Poster-Paradise. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Da sitter jeg sannsynligvis på et legekontor. Du har gjort deg for noe? @AnAnAs; God Tur ja! , and btw, flaut å bli kjørt hjem av sjefen eller? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 I morgen 10:20 sitter jeg på flyet til Ungarn. God tur! Hvorfor gjør jeg aldri noe gøy i de korte feriene?! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Første utkast av plakatshopping@Poster-Paradise. Selv jeg som ikke er filmnerd synes det ser bra ut. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 @AnAnAs; God Tur ja! , and btw, flaut å bli kjørt hjem av sjefen eller? Selvfølgelig. Men må si, at når lønningsdamen på 43 og kompisen min på 18 rotet sammen, blir det en smule flauere å møte på jobben i morgen ja. Julebordet var kjempegøyt. Først dro vi på Spellemannsprisen, drakk 3 glass med pils, så kom vi dit, drakk 2 glass rødvin til maten, og senere 2 Vodka Russian.. spiste ikke noe særlig heller, så alt ble susete. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Første utkast av plakatshopping@Poster-Paradise. stort rom eller? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men må si, at når lønningsdamen på 43 og kompisen min på 18 rotet sammen Kan noen definere alt som har med ordet "rote" gjøre? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvis det er siden forrige fredag, tror jeg du må over 100 sider tilbake Som er grunnen til at jeg ikke gidder. Dere har vært litt for skriveglade mot slutten av ferien. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg