:---{D Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 bluejacking er mojjo ;D Så absolutt! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 det hjelper nok at man har stor fantasi, altfor stoooor! og at skumle ting har skjedd om natten før Ja selvfølgelig. At jeg ikke tenkte på det da.. menneh *film* snakkes Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ahh nå skal eg kose meg med episode 16-17 av lost. Siste glasset med cola så er det null sukker i hele uken til neste lørdag. Dette klarer eg fint. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ^^ I'm with stupid ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ahh nå skal eg kose meg med episode 16-17 av lost. Siste glasset med cola så er det null sukker i hele uken til neste lørdag. Dette klarer eg fint. Finnes diet-cola da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ^^ I'm with stupid ^^ HaHaHa @ j00! Det var jo litt kjipt, jeg satt meg ned med film, og midt i alt kaoset så slutter filmen, teite mann jeg *host* kjøpte filmen av! Hadde ikke hele engang. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 oh, 4k sider. Med bare masse spamming og dritt! Syns ikke vi bør være stolte over det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 http://www.jiggy.com/product.html?t_q=NT0002A Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) http://www.conspiracyinc.com/Nintendo.htm http://shop.store.yahoo.com/stylinonline/nintendo.html Endret 27. februar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 har vi klart og gjette oss frem til hvem som er utestengt ennå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ahh nå skal eg kose meg med episode 16-17 av lost. Siste glasset med cola så er det null sukker i hele uken til neste lørdag. Dette klarer eg fint. Finnes diet-cola da. Ewww. Nei vil heller drikke vann. Hmm tror eg snart eg klar til å begynne å trene på sats eller noe. Har som sagt begynt å pumpe her hjemme og trent litt slik at eg ikke møter opp som en pingle. Tror kg'ne kommer til å forsvinne fortere enn pokker når eg begynner å trene. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 so like....its monday tomorrow......and like.....it means i have to go to work tomorrow....and its like......ssssssssssssuckage, man. fy faen som jeg _IKKE_ gleder meg til jobben imorra. masete folk som har 0 peil på alt, og maser om hver enkel ting. WE_HIII_ for techsupports! Props`n`kudos til alle tech.sup. folka som skal på jobben imorgen. dette klarer vi fint! PS: jeg er bare ikt-lærling, men faen gjett om jeg fikk nok av support-delen da :/ Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Trening... jeg har ikke ork... Men det er jo litt digg å ta en joggetur/fotbalkamp/treningsøkt nå og da likevel! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Woho! Har filmprosjekt hele uka. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Blæh, jeg hadde tenkt å lese alt som hadde blitt skrevet her siden jeg dro til hytta. Men nå som jeg har sittet og trykt en og en side bakover i sikkert en time og ennå ikke sett noe jeg husker fra før jeg dro, tror jeg ganske enkelt jeg ikke gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg