Marvil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulig å finne ut hvem som sendte et visittkort til ens mobil..? Fikk et visittkort til ei jeg ikke aner hvem er, så lurte på hvem som sendte det.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Dette var jo det smarteste stedet å lansere en slik avatar. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulig å finne ut hvem som sendte et visittkort til ens mobil..?Fikk et visittkort til ei jeg ikke aner hvem er, så lurte på hvem som sendte det.. Kan ikke finne ut av de nei.. Kalles bluejacking. Se bluejackq.com Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulig å finne ut hvem som sendte et visittkort til ens mobil..?Fikk et visittkort til ei jeg ikke aner hvem er, så lurte på hvem som sendte det.. Kan ikke finne ut av de nei.. Kalles bluejacking. Se bluejackq.com Du kan sende visittkort over SMS da.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ehe Endret 27. februar 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulig å finne ut hvem som sendte et visittkort til ens mobil..?Fikk et visittkort til ei jeg ikke aner hvem er, så lurte på hvem som sendte det.. Kan ikke finne ut av de nei.. Kalles bluejacking. Se bluejackq.com Du kan sende visittkort over SMS da.. Er ikke sikker, men tror ikke man kan se avsender over SMS heller. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Faen som dere poster på en helg da... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Faen som dere poster på en helg da... Kan ikke si at kvaliteten var på topp da det begynte å nærme seg post 80000. Kom kjapt noen hundre innlegg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Faen som dere poster på en helg da... Kan ikke si at kvaliteten var på topp da det begynte å nærme seg post 80000. Kom kjapt noen hundre innlegg. Why am I not suprised? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 vært borte i hele dag jeg..! Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 det var stille her, det var litt skummelt Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ja er det ikke deilig med litt stillhet iblant? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulig å finne ut hvem som sendte et visittkort til ens mobil..?Fikk et visittkort til ei jeg ikke aner hvem er, så lurte på hvem som sendte det.. Kan ikke finne ut av de nei.. Kalles bluejacking. Se bluejackq.com Du kan sende visittkort over SMS da.. Er ikke sikker, men tror ikke man kan se avsender over SMS heller. Det kom via SMS ja, men står ingen avsender. Oh well. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ja er det ikke deilig med litt stillhet iblant? tja, kanskje litt er ikke så fan av det når jeg er alene hjemme og det er mørkt, veldig flink til å skremme meg selv Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 veldig flink til å skremme meg selv Åssen foregår det egentlig? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Da var avataren endelig i boks. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) veldig flink til å skremme meg selv Åssen foregår det egentlig? det hjelper nok at man har stor fantasi, altfor stoooor! og at skumle ting har skjedd om natten før Endret 27. februar 2005 av Frøken Polkadot Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Frøken Polkadot: Eller man kan bruke denne (som mange har sett før): Strip Britney naked ------------------ Ble visst ikke lenge jeg holdt meg borte altså Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulig å finne ut hvem som sendte et visittkort til ens mobil..?Fikk et visittkort til ei jeg ikke aner hvem er, så lurte på hvem som sendte det.. Kan ikke finne ut av de nei.. Kalles bluejacking. Se bluejackq.com Du kan sende visittkort over SMS da.. Er ikke sikker, men tror ikke man kan se avsender over SMS heller. Det kom via SMS ja, men står ingen avsender. Oh well. bluejacking er mojjo ;D Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Frøken Polkadot: Eller man kan bruke denne (som mange har sett før):Strip Britney naked fantasien min er skumlere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg