ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men det er jo en annen der for halve prisen Hvorfor selger du den, forresten? med fukt skader og ikke kjøp nå prisen er 1900 på den du mener Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei for der har jeg ikke prøvd og prøver faen meg ikke fortsatt . Jeg bare spør dere. var ingen av de bildene avatar matriale? nei da vet jeg ikke hva du er ute etter. dessverre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 New avatar, r i nawt teh kreative? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ja den var fin! noen som vet når i helsike de har tenkt å stille den klokka på forumet, kan jo ikke være så vrient? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nice! Din font er kewlest. Uten tvil. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei for der har jeg ikke prøvd og prøver faen meg ikke fortsatt . Jeg bare spør dere. var ingen av de bildene avatar matriale? nei da vet jeg ikke hva du er ute etter. dessverre. My bad. JEg trodde du ''BARE'' henviste til google. Jeg gadd derfor ikke å sjekke linken. Jeg er lei av idioter som bare henviser til google fordi de tror jeg er en idiot som ikke leter selv. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå har jeg HW-vondt i hodet. Tror jeg slår av PC'en - kanskje for i dag, kanskje for noen timer. Må ha litt for å bli kvitt ze pains. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå har jeg HW-vondt i hodet. Tror jeg slår av PC'en - kanskje for i dag, kanskje for noen timer. Må ha litt for å bli kvitt ze pains. går det an å skru av pc'n..? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Til info så har jeg nettopp utestengt folk for ren spamming av denne tråden. Skjerp dere! DER ble jeg redd.. Trodde jeg ikke var inlogga.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå har jeg HW-vondt i hodet. Tror jeg slår av PC'en - kanskje for i dag, kanskje for noen timer. Må ha litt for å bli kvitt ze pains. går det an å skru av pc'n..? Så lenge du husker å koble deg fra den, og før du prøver å gå må du løsne skruene fra stolen til lårene. Og så konsentrerer du deg og tenker: Jeg kan, jeg KAN, JEG KAN. Bai! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Åssen løsner du skruene. Jeg har jo ikke skrutrekker'n her. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ny signatur!!! hehe, men ikke ment som support her i So3.. Trenger seriøst en ny avatar da, vet ikke om jeg vil ha med bilde av meg eller ikke osv. Får tenke mer på det en gang jeg gidder. Men nå burde jeg øve til fysikkprøve som jeg har på tirsdag... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Til info så har jeg nettopp utestengt folk for ren spamming av denne tråden. Skjerp dere! Jeg håper ikke du tok med deg blonde janne i slengen? Anette@ Jeg syns du har fysikkprøver hele tiden jeg Endret 27. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Til info så har jeg nettopp utestengt folk for ren spamming av denne tråden. Skjerp dere! Jeg håper ikke du tok med deg blonde janne i slengen? Det håper jeg. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Avatar byttet . Support, neida det var bare litt snikksnakk om avatarer. Og hvem trenger Photoshop når man har paint . Edit. Nei nå fant jeg den beste. Endret 27. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Natrium: Jeg har det Hadde det første februar og skal ha det nå første mars. Har også innleveringer med rundt 8 eller 9 oppgaver annahver uke.. Hadde likt faget om det ikke hadde vært så mye arbeid. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmpf, og jeg skal ta fysikk til neste år. Jaja. *tror endens utestenginger har skremt vekk folk* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Avatar byttet . Support, neida det var bare litt snikksnakk om avatarer. Og hvem trenger Photoshop når man har paint . Edit. Nei nå fant jeg den beste. Slapp av, den forsvinner snart. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Animert avatar er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg