Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skjedd noe ? Ja. Vi har nådd side 4000. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 God morgen.Skal snart opp og nyte den siste dagen i vinterferien i skitrekket. Du må bo nært det trekket altså, siden du er der nesten hver dag? Ville blitt dyrt uten Jaja, jeg bor 10min ifra det, og har sesongkort der. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skjedd noe ? Ja. Vi har nådd side 4000. .. Så gikk jeg glipp av det Jajja, små barn, store gleder! Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jajja, små barn, store gleder! store barn, større gleder! :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmm, går litt smått med matten når jeg må sitte med ene hånda på F5. Fint at Opera har automatisk oppdatering Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jehovas Vitner kommer å ringer på døra mi og spør om jeg vil ha Vakttårnet (eller hva det heter) og lese en "meget spennende artikkel" mens jeg spiller Dimmu Borgir på full guffe :!: Men altså.. Hvorfor skal de gå rundt å spre religionen sin? Irriterer meg egentlig Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men altså.. Hvorfor skal de gå rundt å spre religionen sin? Irriterer meg egentlig Det er et pyramidespill, jo flere man får under seg jo større sannsynlighet er det for at man blir frelst. Hvis du blir medlem kan du raskt bli frelst om du verver 15 personer som hver verver sine 15 personer som må verve 15 personer til. Det vil si at når du da har 3375 personer under degm vil du bli frelst. Er det rart de er innpåsliten? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jehovas Vitner kommer å ringer på døra mi og spør om jeg vil ha Vakttårnet (eller hva det heter) og lese en "meget spennende artikkel" mens jeg spiller Dimmu Borgir på full guffe :!: :!: :!: Edit; Jeg er trøtt, og vitaminbjørner smaker godt. Endret 27. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kenny000: Den måten har jeg ikke tenkt på det før. Men det er jo på en måte sant? Jeg skal ikke uttale meg forresten, vet ingenting.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *Snip* Haha :!: Men, jo er det ikke de som tror at det bare er et antall mennesker som kommer til himmelen? Jeg drar uansett dit hvor det er varmest, så de bruker bare mye energi på å komme hit. Hender at de kommer hit i minibuss, så sprer de seg rundt om i nabolaget. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 De kom hit i sommer en gang, pappa hisset seg _litt_ opp Her kjørte de volvo, ikke minibuss.... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 De kom hit i sommer en gang, pappa hisset seg _litt_ opp Her kjørte de volvo, ikke minibuss.... Min far har en tendens til alltid å snakke lenge med de. En dag spurte jeg hvorfor, og da viste seg at det var en temmelig pen i jente i begynnelsen av 20-årene som gikk regelmessig på døren hans.. :!: Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hva mener du? Det jeg skrev... det han mener er vel : "hvorfor i huleste er det en gjeng jenter som vasser rundt her i søppla!!??" Det er fordi vi er "Dirty" Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jehovas Vitner kommer å ringer på døra mi og spør om jeg vil ha Vakttårnet (eller hva det heter) og lese en "meget spennende artikkel" mens jeg spiller Dimmu Borgir på full guffe :!: :!: :!: Edit; Jeg er trøtt, og vitaminbjørner smaker godt. ahh :!: Vitamin bjørnar med 9 vitaminer? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *Snip* Haha :!: Men, jo er det ikke de som tror at det bare er et antall mennesker som kommer til himmelen? Jeg drar uansett dit hvor det er varmest, så de bruker bare mye energi på å komme hit. Hender at de kommer hit i minibuss, så sprer de seg rundt om i nabolaget. Som et lite respons til antall mennesker som kommer til himmelen: Q: Er helvete "exothermic" (gir fra seg varme) eller "Endothermic" (absorverer varme)? (Spørmålet ble stilt ved University of Washington) A:Et svar pekte seg ut "First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate that souls are moving into Hell and the rate they are leaving. I think that we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving. As for how many souls are entering Hell, let us look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, you will go to Hell. Since there are more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can project that all souls go to Hell. With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle?s Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand as souls are added. This gives two possibilities: 1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase until all Hell breaks loose. 2. Of course, if Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell freezes over. So which is it? If we accept the postulate given to me by Teresa Banyan during my Freshman year, "...that it will be a cold day in Hell before I sleep with you.", and take into account the fact that I still have not succeeded in having sexual relations with her, then, #2 cannot be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and will not freeze." This student received the only A. Glad ikke er religiøs Jeg bare råtner (eller kanskje en skulle fryses ned , men det er dyrt da ) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *Snip* Haha :!: Men, jo er det ikke de som tror at det bare er et antall mennesker som kommer til himmelen? Hvorfor tror du de vil komme seg oppover i pyramiden da? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jehovas Vitner kommer å ringer på døra mi og spør om jeg vil ha Vakttårnet (eller hva det heter) og lese en "meget spennende artikkel" mens jeg spiller Dimmu Borgir på full guffe :!: :!: :!: Edit; Jeg er trøtt, og vitaminbjørner smaker godt. ahh :!: Vitamin bjørnar med 9 vitaminer? Ja. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *Snip* Haha :!: Men, jo er det ikke de som tror at det bare er et antall mennesker som kommer til himmelen? Hvorfor tror du de vil komme seg oppover i pyramiden da? Who cares Som sagt ender alle i helvete (de religiøse dog, som tror på himmel og helvete ) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 @ Kenny000: Jo, hehe Skjønner det, men jeg synes det bare er teit.. Kommer en gammel dame på jobben.. Går rundt og gir oss sånne lapper hvor det står at JESUS ER DEN BESTE LIVSFORSIKRINGEN.. Hun gjorde det et par dager, så ringer sjefen min vekterne.. Hun står nå UTENFOR senteret og gir bort lapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg