ZkedaR Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 God aften unge herre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Se kor lite poster det plutselig var etter 4k siden. Folk altså. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 De ble vel bare trøtte, stakkar småbarna trenger all søvnen de kan få Irriterende folk uansett, skrev bare tull og babbel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Se kor lite poster det plutselig var etter 4k siden. Folk altså. Ja folk assa! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei, Snøhund, Kenroger og Bundy.. Jeg hører på Stephen Lynch igjen, fy faen for en genial mann. Men, kryper til køys nå, før jeg svimer av. See ya! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 God natt ja! Sov godt folkens! =) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tar natten snart også. Kjeder meg. Tenkte eg skulle se episode 16-17 av lost men tror eg sparer det til imorgen istedenfor. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vant jeg konkurransen med å komme sent hjem eller? (Overnattere regnes ikke) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg stemmer for fylleposting ?_`? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) alle gått og lagt seg allerede? kjipe folk er ass, det er jo ferie Edit: Jeg stemmer for fylleposting ?_`? tjaaaa, har en halvflaske som jeg hadde tenkt til å spare til en bedre annledning, men jeg kan vel vertfall fortsette å ta en slurt av den innimellom og se hva det blir til Endret 27. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fikk melding fra en kamerat "å i heeeeeeeeeelvete!! Nå sitt jeg og kjører en BMW til en million" Var bil det gitt. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 woho...her var det jo mange postene etter "rushet" mot 4k... *mumlenoesomikkepassersegpådetteforumet* Nettopp ferdig å se film, ble King Arthur på meg Sitter å vurderer om jeg skal kaste meg i seng eller begynne å rydde og heller legge meg tidlig i morgen... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 woho...her var det jo mange postene etter "rushet" mot 4k... *mumlenoesomikkepassersegpådetteforumet* Nettopp ferdig å se film, ble King Arthur på meg Sitter å vurderer om jeg skal kaste meg i seng eller begynne å rydde og heller legge meg tidlig i morgen... følg mitt gode eksempel og tass i seng du Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er egentlig ikke så fryktelig trøtt, men har ikke no særlig lyst til å rydde... Tenker jeg blir sittende litt til, så får jeg se hva det blir til Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Driver å leter etter noen extol tskjorter jeg.. jaja god natt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er egentlig ikke så fryktelig trøtt, men har ikke no særlig lyst til å rydde... Tenker jeg blir sittende litt til, så får jeg se hva det blir til hehe, kom fra til at jeg godt kunne sitte oppe litt til jeg og Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Der fant jeg et par gitt *Bestilt* godnatt Lenke til kommentar
Paull Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fytti svarteste gorrtykjen! Nachspiel har potensiale for katastrofe.. Nå sitter jeg her alene med knust glass utover gulvet, sølt øl og sprit, kutt i fingeren etter opptørkingsforsøk, ingen lekker dame og feie over (fordi hun regelrett ble jaget vekk av mine "kompiser" som var på nachspielet), vært vitne til verdens fulleste person, samt kjefta ut dama til en kompis. Alt i alt, en vanlig kveld i kåken min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg