Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Haltan, når du sier folk skal være åpne for andre ting som rap og sånn, da bør du være åpen for folk som hører på ting om Hitler og slikt? Tar selvkritikk der ja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Haltan, når du sier folk skal være åpne for andre ting som rap og sånn, da bør du være åpen for folk som hører på ting om Hitler og slikt? Godt poeng der. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Haltan, når du sier folk skal være åpne for andre ting som rap og sånn, da bør du være åpen for folk som hører på ting om Hitler og slikt? Kan det sammenlignes? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Haltan, når du sier folk skal være åpne for andre ting som rap og sånn, da bør du være åpen for folk som hører på ting om Hitler og slikt? Kan det sammenlignes? TROR han mente det noe ironisk... EDIT: han gjorde visst ikek det... hva er galt med deg sparks? Endret 18. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Nå som jeg har brifet så med min en armende bandit, så her får dere bilde av den: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Sorry mate, mente det ikke ironisk.. Interesser og smak kan sammenlignes.. En liker hitler, andre liker folk som rapper Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 heftig bjaa Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Uansett, Hitler... der går f*en meg grensen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Haltan, når du sier folk skal være åpne for andre ting som rap og sånn, da bør du være åpen for folk som hører på ting om Hitler og slikt? Kan det sammenlignes? Er såkalt "satanmusikk" noe bedre da? Skal dere dømme meg for å høre på Dimmu Borgir som kaller seg et antikrist-band? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Haltan, når du sier folk skal være åpne for andre ting som rap og sånn, da bør du være åpen for folk som hører på ting om Hitler og slikt? Kan det sammenlignes? Er såkalt "satanmusikk" noe bedre da? Skal dere dømme meg for å høre på Dimmu Borgir som kaller seg et antikrist-band? Dimmu Borgir har så vidt meg bekjent ikke myrdet 4 millioner mennesker basert på deres rase. Endret 18. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Hah, da kjenner ikke du dimmu Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Er det noe å kødde med? :s Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 400 sider med siste ordet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 400 sider med siste ordet Takk for informasjonen, vi oppfattet ikke det selv Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 ÅÅÅÅ, så sur du er haltan.. Ro ned.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 HalTan: det er da ikke hva de har gjort, men holdningen jeg snakker om. Metal-band ("metal") "støtter"/skriver da om ting som er like ille som hva nynastister hører på. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Du har et poeng, har egentlig ikke satt meg så veldig inn i blackmetal så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg om det. Dette betyr fremdeles ikke at jeg godtar folk som hører på Dj. Adolf, det er snakk om visse ting man faktisk ikke kødder med/underholder seg med. Spør du meg virker det som om S448 er LITT vel besatt av Hr. Adolf... menmen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Dj adolf? Er det noen som kaller seg det? OMFG! Hiphop all teh way ya'll. Anyways gjorde seff lurt i å la mor få kjøpe til familien. Hun gjorde mirakler av de få kronene hun fikk så hun kunne kjøpe gaver. Hun liker å shoppe (ikke kall henne for kapitalist fan for då klikker det) så hun tok like greit å gikk over det budsjettet hun fikk. Go mom. Ka hadde eg gjort uten mor? Endret 18. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Ka hadde eg gjort uten mor? Sannsyneligvis ikke så VELDIG mye... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 neh, rap=teh suck Seriøst, vet du hvor utrolig teit du fremstiller deg selv? Det er faktisk mulig å la folk høre på hva f*en de vil. Du fremstiller deg selv som en utrolig intollerant, liten, ekkel fjortis. Vær litt åpen for andre ting. Selv hører jeg på mye rart, først og fremst rock av diverse slag. Men jeg er f*aenmeg lei av sånne som deg, som tror dere er så ******* hardcore og kommer her med deres "****** ass, det er bare blackmetal og doomemetal og thrashmetal som gjelder ass, alt annet bare suger...". Det er bare så UTROLIG umodent å holde på slik... Menmen, kan man forvente noe annet fra en som faktisk leser daily rotten ? sigh.. Jeg har aldri skrytt av å høre på metal, hvor drar du dette ut ifra? Jeg har heller aldri sagt at alt annet enn metal suger. Og nøyaktig hvordan er det faktumet at jeg leser Daily Rotten relevant? Blir man automatisk en "intollerant, liten, ekkel fjortis hvis man leser visse nyhetssider nå?. Og Dj. Adolf; jeg hadde en sang av ham på en playlistene mine, som tilfeldig ble spilt en gang på winamp, so fuckings what?. Og hvor har du det ifra at jeg deler ut .mpg filer med Hitler-taler? Nøyaktig hvor tar du det fra? Jeg har aldri hatt en Hitler-tale i noe format (Hvis man ikke regner med den i Lokus 99-leksikonet) på hd'en min. Det bildet jeg postet av Adolf Hitler i en eller annen bakgrunns-tråd var en intern spøk mellom meg og et annet forummedlem, hvis navn jeg ikke skal offentliggjøre. Jeg burde kanskje holde meg unna intern humor, da visse individer mistolker dette. For å oppsummere; Nei, jeg er ingen "wannabehardcore fjortissnazi". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg