drbass Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ahh, i dag sto jeg opp kl 6, det er tidlig det :grine: Håper jeg kan sove til 8 i morgen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Stod opp 8 i dag jeg :nice: Behagelig å begynne på skolen 9.35.. litt kjipt å komme hjem så seint tho.. Savner Fallout allerede Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 wohoo! idag får jeg ny disk til den gamle pcen! bestilte meg en søt liten wd 80GB.. Litt stas.. For det var evig kjipt når jeg sku installere pcen og fant ut at den lille 8GBen ikke lenger var med oss.. og en ting.. hvor kan man få hjelp til hva man skal gjøre med alkoholiserte stefedre? Kaste de ut av huset er ikke en mulighet siden da forsvinner alle pengene.. Nå må du roe han her. Har sett flaskesamlingen din altså. Med masse flasker som har inneholdt alkoholholdige drikker. Det er _DU_ som har problemet! ikke dem Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 wohoo! idag får jeg ny disk til den gamle pcen! bestilte meg en søt liten wd 80GB.. Litt stas.. For det var evig kjipt når jeg sku installere pcen og fant ut at den lille 8GBen ikke lenger var med oss.. og en ting.. hvor kan man få hjelp til hva man skal gjøre med alkoholiserte stefedre? Kaste de ut av huset er ikke en mulighet siden da forsvinner alle pengene.. Nå må du roe han her. Har sett flaskesamlingen din altså. Med masse flasker som har inneholdt alkoholholdige drikker. Det er _DU_ som har problemet! ikke dem hehe! tro meg.. det er ikke jeg som har problemet.. du har fått med deg at det forsvinner drikke fra mine flasker selv om jeg ikke har vært på fylla.. og la meg si det slik at det er ikke pus som tar seg en fest.. dessuten holder han..mammas mann.. oss oppe om nettene i helgene.. greit nok at vi legger oss seint og sånn.. men det er ikke alltid vi sitter oppe til klokka seks og hører på høy musikk liksom. hensyn er et ord han aldri har hørt om! og så klager han på at han er sliten hele tiden.. vel..[babemode]DAAH! [/babemode] hvis man er på grøftefylla hver fredag og lørdag så blir man sliten2k! men det skjønner han jo ikke! åå!! blåst i hjernen!! og jeg blir snart gal! bare se her! nå har jeg begynt å whine her og. før whina jeg bare i journalen min! makan! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Prøvd å snakke med fyren? Men han høres ikke ut som en koselig type, så det er jo ikke sikkert det hjelper noe særlig.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Prøvd å snakke med fyren? Men han høres ikke ut som en koselig type, så det er jo ikke sikkert det hjelper noe særlig.. prøvd å snakke med han ja.. hver gang jeg prøver å si noe slikt som, er det ikke nok øl nå? eller på butikken før han er full: skal du ikke ha litt brus i stedet? så klikker han mentalt og whine whine.. hvis vi er hjemme så bare går han å surmuler og legger seg.. ev. truer med å flytte ut og går en tur eller no.. det NYTTER ikke å snakke med han. de gangene mamma prøver klikker han på henne og kaller henne ei ****** kjærring osv.. fyren er håpløs.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Huff.. Dette hørtes ikke bra ut.. Er somregel bare tomme trussler osv.. Mamma driver og snakker om og kaste meg ut hver gang jeg ikke gidder og gjøre hverdagslige gjøremål. Blir aldri noe av uansett.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Huff.. Dette hørtes ikke bra ut.. Er somregel bare tomme trussler osv.. Mamma driver og snakker om og kaste meg ut hver gang jeg ikke gidder og gjøre hverdagslige gjøremål. Blir aldri noe av uansett.. personlig driter jeg i om fyren flytter ut da.. eneste som da blir litt kjipt er det at jeg og mamma ikke har nok penger til å beholde huset.. og jeg vikke selge huset asså! også er det litt kjipt for mamma å være alene da liksom.. åå!! han er så egen! makan! *irritert* !/=!#(&?"¤&" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 de gangene mamma prøver klikker han på henne og kaller henne ei ****** kjærring osv.. fyren er håpløs.. Hvorfor er denne mannen i deres hus in the first place, egentlig? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 de gangene mamma prøver klikker han på henne og kaller henne ei ****** kjærring osv.. fyren er håpløs.. Hvorfor er denne mannen i deres hus in the first place, egentlig? fordi han er gift med mamma.. av en eller annen grunn.. jeg ser ingen positive ting med fyren, så jeg lurer på hva det er hu ser i han.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 For og si det slik så er det masse ting med folk over 30-40 som jeg aldri vil komme til og forstå. Men tiden vil vise.. Jeg ser ikke så veldig mye til Mamma og Stefaren min jeg. Holder meg mest sammen med kameratene på rommet uansett. Og jeg tror ikke vi sier hva som skjer der inne (Kan nok virke litt tvilsomt..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 fordi han er gift med mamma.. av en eller annen grunn.. jeg ser ingen positive ting med fyren, så jeg lurer på hva det er hu ser i han.. Hva med å spørre henne? Seriøst, jeg kjenner et par som sliter med vanskelige menn/samboere.. det er ikke særlig pent. De tror gjerne at "neida, han er egentlig ikke så gale", og "jeg kan nok forandre ham". Uansett, å kalle konen sin for en ***** kjerring vitner ikke akkurat om så mye respekt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Han er akkurat den typen man bør bli kvitt raskest mulig. Veldig kjipt at dere i så fall må kvitte dere med huset... Kunne aldri tenkt meg å flytte fra huset jeg har bodd i i hele mitt liv, selv om det er unødvendig dyrt å bo i. Menmen, du får ta en prat med din mor. Finn ut hva i heiteste hun ser i han. Hvis hun må ha betenkningstid er saken klar og det er bare å lempe han ut av huset Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 fordi han er gift med mamma.. av en eller annen grunn.. jeg ser ingen positive ting med fyren, så jeg lurer på hva det er hu ser i han.. Hva med å spørre henne? Seriøst, jeg kjenner et par som sliter med vanskelige menn/samboere.. det er ikke særlig pent. De tror gjerne at "neida, han er egentlig ikke så gale", og "jeg kan nok forandre ham". Uansett, å kalle konen sin for en ***** kjerring vitner ikke akkurat om så mye respekt. jeg har prøvd å spørre henne da.. og det er liksom dette med at han er så snill og grei når han ikke drikker og blabla.. og så går hun liksom å håper på at nå.. nå skal han slutte.. for han driver jo å sier at hu ikke må mase så.. hu må bare vente litt så skal han slutte.. dette er noe han har sagt i flere år da.. så jeg har sluttet å tro på det.. for min del så kan jeg leve helt fint uten å bry meg om han.. jeg snakker liksom aldri no spess med han, så jeg lider ingen tap av å overse han.. tjener egne penger for tiden og, så han sine trenger jeg ikke.. men det blir litt kjipt for mamma da.. det erhun jeg synes mest synd på.. det at han ikke skjønner hvor ille det er for henne når han er full hver helg og oppfører seg som en 4-åring.. attpåtil hvis jeg er hos typen i helga så ender det med at hun ikke har noen å snakke med.. for det går jo ikke ann å snakke med alf når han drikker.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg har prøvd å spørre henne da.. og det er liksom dette med at han er så snill og grei når han ikke drikker og blabla.. og så går hun liksom å håper på at nå.. nå skal han slutte.. for han driver jo å sier at hu ikke må mase så.. hu må bare vente litt så skal han slutte.. Forteller du den historien til damene på krisesenteret, kan jeg nok garantere deg at de vil nikke anerkjennende.. Moren til en venninne av meg har hatt en sånn fyr i nærmere ti år.. "Denne gangen skal han skjerpe seg, det lovet han." .. riiight. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ting kan da skje da.. Synes ikke man skal gå til noe drastisk altså.. Men jeg sitter på skolen og sliter sinsykt jeg. Lurer på om jeg kanskje har valgt feil kurs... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ting kan da skje da.. Synes ikke man skal gå til noe drastisk altså.. Men jeg sitter på skolen og sliter sinsykt jeg. Lurer på om jeg kanskje har valgt feil kurs... Hvilket kurs er det da? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har skifta nick fra _orion_ til (gjett) :nice: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Forteller du den historien til damene på krisesenteret, kan jeg nok garantere deg at de vil nikke anerkjennende.. Moren til en venninne av meg har hatt en sånn fyr i nærmere ti år.. "Denne gangen skal han skjerpe seg, det lovet han." .. riiight. mulig.. men det er ikke det at han blir slem eller no slikt da! han slår ikke eller truer med å gjøre det.. han bare blir teit i hodet.. whiner om alt mulig og synes sååå synd på seg selv og greier.. også skal han gjøre alt han vil da.. driter i alle andre.. så lenge han får det slik han vil.. typisk trassalder.. bare at fyren er 50.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hei folks... Hva handler samtalen om i dag da...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg