atticus Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det bare jeg som får fittestor font noen steder med amotor-skin? Hvor da f.eks ? Hvis det er siggen til folk er det fordi det er helt annen skrift str nå.. Likte amotor skin'et ja, eneste teite var den røffe blå fargen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg får ikke byttet skin her jeg :S Hummm... teste mere.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 /me er servitør i mammas 50-årsdag i dag Tenk dere: 18 stk 50 år gammle kjerringer + 20 flasker vin = :S Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvis det er siggen til folk er det fordi det er helt annen skrift str nå.. Likte amotor skin'et ja, eneste teite var den røffe blå fargen I menyene og sånn. Se på babethread. Den er så f00xxed nå. Og alle de tallene som skal linke til ymse sider likeså. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 /me er servitør i mammas 50-årsdag i dag Tenk dere: 18 stk 50 år gammle kjerringer + 20 flasker vin = :S Sier bare en ting jeg.. Smårips Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Endelig, deilig, nytt forum... Ganske stilig igrunn Hmm, lurer på om det skal skje noke i kveld... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det bare jeg som får fittestor font noen steder med amotor-skin? Du mener i signaturen? Da er det sikkert en som ikke har skifta størrelse. Eller hva mener du? Her er alt bra. Kommer nok til å bruke amotor skinen. Mest avslappende meny / farger også. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvorfor er det bare jeg som har sånn advarsel-sak? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Fikk bytta Skins nå. Må si et jeg ble bare mer pissed av å gjøre det... Store stygge ekle fonter.. Trur jeg må holde meg til orginalen en stund til. Og plutselig så forsvinner menyene og kun et stort sinna forum dekker hele vinduet.. :o Jaja, blir vel en bedring etterhver håper jeg.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvorfor er det bare jeg som har sånn advarsel-sak? Tenkte akkurat det samme jeg og, det gjelder nok alle. Bare at man kun ser sin egen. Morsomt at du nevnte det, når jeg skulle til å nevne det selv. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvorfor er det bare jeg som har sånn advarsel-sak? Vi alle har vår egen .. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Dere er vel klar over at salget av LOTR TROTK starter på mandag? Jeg har billett til førpremieren, så det tar jeg med slående ro! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 For et snedig forum. Lurer folk til å tro at dem er unike. Jeg likte PHPBB best. Og vi har ikke en gang fått tilbake SO2. (((( Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jaok! Da er jeg klar til å poste, med L337 s|g! Håper søppel-poster ikke telles i count Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Og vi har ikke en gang fått tilbake SO2. Tenk på når du er 30år og det er en SO10 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det er bare teit å dobbelposte... Nå skal jeg skrive mer om Tor. Edit: Søppel teller iaffal ikke på counten. Heh. Da jeg skrev "counten", minte det meg om CS. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 For et snedig forum. Lurer folk til å tro at dem er unike. Jeg likte PHPBB best. Og vi har ikke en gang fått tilbake SO2. (((( Se for deg dette scenarioet : Du skriver et stygt ord og øker med 1% på Advarsel greia. Åneii tenker du og lager en til post hvor du forklarer feilen. Da øker du 2% fordi du "Spam'er" .. Hehe.. Det hadde vært stilig. Hva er pointet med det da ? Kan ikke du bli utestengt før du har fyllt opp 100%.. ? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Mest aktiv i: Søppel28% av dette medlemmets innlegg Guilty as charged Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det er ikke for å ødelegge stemningen i SO3, men jeg sverger til SO2. "If only I could turn back time" Hardware.no-skinnet ser ikke helt bra ut med Opera og Windows 2000. Det er bare førsteinntrykket. Blir vel som med alt annet vant til det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Alle med blå signatur er n00bs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg