SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Neste som skriver noe om side 4k ryker ut med ban! Lenke til kommentar
cerion Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Som alle vet har det tidligere vært heftige utsagn om kvaliteten og det generelle nivået på postene her i SO3, men jeg må si at de siste 10 sidene har vært noe av det værste møkket jeg har lest. Green eggs and spam. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Bundy - Ja det er nok mest sannsynlig men det er ikke selvfølge, ta need for speed underground og SSX3 f.eks, bare band musikk Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Høh, hva er galt med tannhygiene? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmm hører på en Quake 2 track "Operation Overlord" Lurer på om det bare er datamusikk eller innspillt av et band Egerntlig ganske bra... Rob Zombie lagde introsangen, resten av musikken i spillet er det Sonic Mayhem som har laget... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Zyklon - Okey kult Litt skills der, passer så godt til sånn type spill. Tror jeg må rote det frem å prøve det litt hehe Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ja slutt og snakk om side 4000. ------------------------------------ skjønner virkelig ikke hvordan døgnrytmen min kan ha blitt så ille.. har trøbbel med og stå opp klokken to på dagen og ikke trøtt før klokka blir 5-6-7.. på morran. nei poppe popcorn og se saturday night live. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som så Først & Sist denne uken? Var en der som hadde tatt doktorgrad i ordet "liksom". Genialt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Lurer på om jeg vil har lyst på ferie... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg gleder meg SYKT til å poste på side 4003 ! btw : l33t L337 :DD:D:D: Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som liker å se hvor langt strikken kan tøyes hehe... SnowDOG_ bare trussler på dere Kan vel ikke banne uten å fylle opp warning? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Da var jeg hjemme fra byen. Det ble noe bråk, en kamerat av meg fikk et slag i trynet. En annen fikk ødelagt jakken sin. Min vi var smarte og holdt oss unna bråk. Vi gjorde ingen verdens ting. Vi veit navne på karen, og i morgen får han forhåpentligvis legemsbeskadelse på rullebladet. Heheheheh. Man uansett, godnatt folkens! Jeg regner ikke med å få poste på side 4000, selv om det hadde vært gøy. God natt! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Noen som liker å se hvor langt strikken kan tøyes hehe...SnowDOG_ bare trussler på dere Kan vel ikke banne uten å fylle opp warning? Ikke uten alvorlige regelbrudd. *lurer på om side 4000 er alvorlig nok* Edit: "19 User(s) are reading this topic (0 Guests and 2 Anonymous Users)", og en liten kikk på klokken sier at den er 2:52. Endret 27. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Man uansett, godnatt folkens! Jeg regner ikke med å få poste på side 4000, selv om det hadde vært gøy. Du snakket om det vi ikke skulle snakke om! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som liker å se hvor langt strikken kan tøyes hehe...SnowDOG_ bare trussler på dere Kan vel ikke banne uten å fylle opp warning? Ikke uten alvorlige regelbrudd. *lurer på om side 4000 er alvorlig nok* Hehe, nei sikkert ikke.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som liker å se hvor langt strikken kan tøyes hehe...SnowDOG_ bare trussler på dere Kan vel ikke banne uten å fylle opp warning? sånn teoretisk sett så var det faktisk jeg som skrev noe først angående side x000, men jeg er her enda.. pyser. dæsken det er godt med masse smelta smør på pocornet! tastaturet mitt derimot liker det ikke like godt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dæsken det er godt med masse smelta smør på pocornet! tastaturet mitt derimot liker det ikke like godt.. Enda verre hvis du har bærbar.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tar du ost på poppcornet så får du ostepopp *Genial modus* Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som liker å se hvor langt strikken kan tøyes hehe...SnowDOG_ bare trussler på dere Kan vel ikke banne uten å fylle opp warning? Vet om flere eksempler på dette Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dæsken det er godt med masse smelta smør på pocornet! tastaturet mitt derimot liker det ikke like godt.. Enda verre hvis du har bærbar.. som jeg har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg