phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tja, ikke sett den men ser jo middels bra ut http://imdb.com/title/tt0367479/ 5.9/10 (1,521 votes) ja.. har lyst å se en lett film, litt humor action. en will smith film hadde vært glimrende.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 På en kafé sitter en nordmann og spiser frokost, og Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi. Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?" Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!". Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge." Nordmannen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?" Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis". Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge." Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre! "Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?" Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!" Nordmannen lener seg over bordet og spør : "Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?" "Dem kaster vi da!", svarer svensken. Nå begynner nordmannen virkelig å smile. "Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi." haha :!: og kaffe.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Why do they use Windows in jail? Cuz it always locks up! LOL! Satt et filter på skyen din, Anette. Ble tøft! *bakgrunn*. skikkelig "tøft" altså! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det noe som heter akutt-hull? Fikk plutselig en isende, kald følelse som gjør vondt i fortennene mine. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Why do they use Windows in jail? Cuz it always locks up! LOL! Satt et filter på skyen din, Anette. Ble tøft! *bakgrunn*. tøft ja... Ja... Syntes det. Fiksa det litt mørkere. Bruker en grayscale-versjon av den nå. Ble nesten litt tøffere enn med farger. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det noe som heter akutt-hull? Fikk plutselig en isende, kald følelse som gjør vondt i fortennene mine. Kan ha vært et lite område på tannen som er blitt porøst og plutselig løst seg opp så det ble hull ja, hadde en sånn jævel til visdoms tann, men den trakk jeg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dere får ta side 4000 alene, jeg forlater hw nå!...tror det er best faktsik:) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det noe som heter akutt-hull? Fikk plutselig en isende, kald følelse som gjør vondt i fortennene mine. Du har ikke nettopp spist eller drukket noe, altså? Jeg har aldri hørt om det, ihvertfall. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Er det noe som heter akutt-hull? Fikk plutselig en isende, kald følelse som gjør vondt i fortennene mine. Kan ha vært et lite område på tannen som er blitt porøst og plutselig løst seg opp så det ble hull ja, hadde en sånn jævel til visdoms tann, men den trakk jeg. Oi. Skremt nå. ... H**vetes fluortannkrem! bhsand: Jo, jeg satt og drakk vann når det skjedde. har drukket en god del brus og spist en del godteri bittelitt tidligere i dag. Edit: Fiksa feilen nå. Endret 27. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Neida ikke helvetes brus, men helvetes "fluor tannkrem" De sluttet jo å bruke fluor som fungerte i tannkremen for mange år siden og først NÅ har de funnet ut at den gamle typen skal komme tilbake... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Neida ikke helvetes brus, men helvetes "fluor tannkrem" De sluttet jo å bruke fluor som fungerte i tannkremen for mange år siden og først NÅ har de funnet ut at den gamle typen skal komme tilbake... Skjønner ikke vitsen med å bruke det. Det er jo giftig, får brune tenner. bruker så lite tannkrem som mulig da. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Får nok litt bedre ånde med tannkrem, men det er jo bare såpeskum og mintsmak... det som rengjør tennene er selve børsten Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Revulosjon, NÅ! Møt opp foran Stortinget klokka 9 i morgen tidlig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Historie! Første gang en JENTE poster fylla poster her på forumet!! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Revulosjon, NÅ! Møt opp foran Stortinget klokka 9 i morgen tidlig. mener du det? er med! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Revulosjon, NÅ! Møt opp foran Stortinget klokka 9 i morgen tidlig. Jeg er med og støtter en god sak hvis du spanderer turen! Endret 27. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fytte! Skal poste på side 4000 også..! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmm hører på en Quake 2 track "Operation Overlord" Lurer på om det bare er datamusikk eller innspillt av et band Egerntlig ganske bra... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmm hører på en Quake 2 track "Operation Overlord" Lurer på om det bare er datamusikk eller innspillt av et band Egerntlig ganske bra... Data seff.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Revulosjon, NÅ! Møt opp foran Stortinget klokka 9 i morgen tidlig. Jeg er med og støtter en god sak hvis du spanderer turen! Ok, hvis du er villig til å kjøpe ca. 10stk 100kr's-brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg