slipknot_fan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 forresten, vann er veldig godt. noen som er enige? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå er det bare spam her... Så, Hanne:), hvordan gikk festen? *prøve å ihvertfall få i gang noe decent* jau, var da kuli den..hadde ikke så lyst hjem..men når man må bor så langt unna..tar man skyssen man får!deilig å ut litt da... FYLLERPOSTER FOR TEH WIN!!!! OMG LOL OMG11!!111 WTF Nå må jeg slutte... *sakmme seg* Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 har det noen gang vært ulovlig å ta bilder i fly? vet man ikke skal ha på slikt ved letting og landing pga av sikerhetshensyn.. folk skal være oppmerksom og bla bla.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Why do they use Windows in jail? Cuz it always locks up! Doh-di-doh hmm hva nå, lite å finne på så jeg tror jeg ser om jeg finner en film å se, eller legge meg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 forresten, vann er veldig godt. noen som er enige? Jeg drikker vann nå jeg. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dette må være første gang jeg har sett 17 forsakjellige brukere inne i SO3 klokka 2:08 om natta. alle vil være med på side 4000 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *fyller opp Imsdal-flasken og joiner* Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vann er bra sålenge det ikke smaker gammel vannkran Kjipt å måtte kjøpe renset vann for å få noe drikkende. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dette må være første gang jeg har sett 17 forsakjellige brukere inne i SO3 klokka 2:08 om natta.alle vil være med på side 4000 var vel 22 eller no sånn på det meste her igår eller no slikt.. gud for en nerd jeg er. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skal vi ha et mer fornuftig tema enn vann og side 4000? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 nei jeg la meg jeg. Kjedsomhetnivået har nådd toppen. Får vel se hva neste dagen fører meg seg god natt, folks! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Why do they use Windows in jail? Cuz it always locks up! LOL! Satt et filter på skyen din, Anette. Ble tøft! *bakgrunn*. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Skal vi ha et mer fornuftig tema enn vann og side 4000? Hvis du kommer på noe bedre. Edit: Wihi, jeg har hatt æren av å skape to sider. Endret 27. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Why do they use Windows in jail? Cuz it always locks up! LOL! Satt et filter på skyen din, Anette. Ble tøft! *bakgrunn*. lag den litt mørkere så blir den fin som bakrunn Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skal vi ha et mer fornuftig tema enn vann og side 4000? Ta noen dårlige vitser Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skal vi ha et mer fornuftig tema enn vann og side 4000? gjerne. noen som har sett after the sunset? lurer på om jeg skal gidde... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *raap* Da var 6dl vann konsumert. På en kafé sitter en nordmann og spiser frokost, og Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi. Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?" Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!". Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge." Nordmannen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?" Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis". Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge." Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre! "Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?" Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!" Nordmannen lener seg over bordet og spør : "Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?" "Dem kaster vi da!", svarer svensken. Nå begynner nordmannen virkelig å smile. "Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi." Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 melk er jo også ganske godt.... og kaffe.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Why do they use Windows in jail? Cuz it always locks up! LOL! Satt et filter på skyen din, Anette. Ble tøft! *bakgrunn*. tøft ja... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skal vi ha et mer fornuftig tema enn vann og side 4000? gjerne. noen som har sett after the sunset? lurer på om jeg skal gidde... Tja, ikke sett den men ser jo middels bra ut http://imdb.com/title/tt0367479/ 5.9/10 (1,521 votes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg