Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG11!1!!!! T3H WIN!1!!!1!1 OMG WTF!!11one LOL

Greit, du liker å være irriterende. Men vær så snill, takler ikke slikt "språk", får fnatt av å se slike "ord". Det er verre enn tiden søsteren min er dritsur og nettopp har kommet dundrende ned trappen, om morgenen som alltid er verst.

Lenke til kommentar
Oh my fucking god...

Higer dere så mye etter side 4000? Jeg trodde nivået på mine poster var dårlig, jeg.

egentlig ikke...henger her fordi jeg kjeder livet av meg og har ingenting å gjøre :(

hmm...*tar en sigg*

Blir digg å bli ferdig med "endelig ikke-røyker" boka og bli ferdig med dritten :/

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle være våken til side 800 ( har på en annen visning enn dere som venter på 4000 :p )

Men jeg setter nattesøvnen over foruming, selv om det er digg å henge på forumet om natta.. Får feriefølelse av det, kanskje fordi jeg gjorde det litt mye i sommerferien.

Lenke til kommentar

Greit, du liker å være irriterende. Men vær så snill, takler ikke slikt "språk", får fnatt av å se slike "ord". Det er verre enn tiden søsteren min er dritsur og nettopp har kommet dundrende ned trappen, om morgenen som alltid er verst.

Jeg kan være begge deler hvis du vil. ;)

Lenke til kommentar

Eh..? Nei takk?

Lenke til kommentar

Eh..? Nei takk?

Sikker? Veldig bra bli-gal-pakke.

Lenke til kommentar
Nå er det bare spam her... :(

Så, Hanne:), hvordan gikk festen? *prøve å ihvertfall få i gang noe decent*

jau, var da kuli den..hadde ikke så lyst hjem..men når man må bor så langt unna..tar man skyssen man får!deilig å ut litt da... :)

FYLLERPOSTER FOR TEH WIN!!!! OMG LOL OMG11!!111 WTF

jeg slutte...

Lenke til kommentar

Jupp, men det var fra Danmark til Norge jeg tok det bildet. Var en time i København på veien hjem..

Natti natt for siste gang allesammen! =)

Edit: Ueland: Vet ikke, men det er ikke lov å ha på slikt utstyr når flyet letter og lander. Så jeg tok det på etter at belte-knappen slutta å lyse. Ingen sa noe på det ihvertfall..

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...