Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neh, rap=teh suck

Seriøst, vet du hvor utrolig teit du fremstiller deg selv? Det er faktisk mulig å la folk høre på hva f*en de vil. Du fremstiller deg selv som en utrolig intollerant, liten, ekkel fjortis. Vær litt åpen for andre ting.

 

Selv hører jeg på mye rart, først og fremst rock av diverse slag. Men jeg er f*aenmeg lei av sånne som deg, som tror dere er så ******* hardcore og kommer her med deres "****** ass, det er bare blackmetal og doomemetal og thrashmetal som gjelder ass, alt annet bare suger...". Det er bare så UTROLIG umodent å holde på slik... Menmen, kan man forvente noe annet fra en som faktisk leser daily rotten ?

Lenke til kommentar
neh, rap=teh suck

Seriøst, vet du hvor utrolig teit du fremstiller deg selv? Det er faktisk mulig å la folk høre på hva f*en de vil. Du fremstiller deg selv som en utrolig intollerant, liten, ekkel fjortis. Vær litt åpen for andre ting.

Har sittet og tenkt det samme om Soldier_448 i lang tid. Sorry, men det er slik du blir oppfattet :shrug:

 

I dag kom 120GB HDD =)

Var i oslo sist jeg så på nettspor-tingen så jah, blei litt overrasket at den kom i dag.

Lenke til kommentar

Grattis Bifil :))) *attackmode @ ftp* nå? :)

 

Jepps og enda et tips til S_448, når du faktisk deler mpg-filer med Hitlertaler, spiller Dj. Adolf og briefer det med ampstat på #hw.no og legger opp desktopbilde i den typen tråd med Adolf Hitler som bakgrunnsbilde ødelegger du ENDA mer for deg selv. Eller er det dette wannabehardcore fjortissnazi-imaget du faktisk går for?

Lenke til kommentar

:w00t:

 

Nå er jeg endelig ferdig med å hjelpe kompissen min med å legge inn nytt hovedkort og formatere. Da gjenstår det bare å få unnagjort morgen dagen, så er det juleferie :) Lurer på hvordan karakter boka blir, eller karakter utskrift som det heter nå da. Lurer mest på hva jeg får i Orden/oppførsel :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...