Arctic Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Vet dere hva som altid er en slager på juleverkstedet, gjerne i barnehagen? Kle deg ut som en nåså, med hoggtenner og briller med sort fet innfatning, og møt opp for å skremme ungene, og ødelegge nissene Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 neh, rap=teh suck Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 neh, rap=teh suck Seriøst, vet du hvor utrolig teit du fremstiller deg selv? Det er faktisk mulig å la folk høre på hva f*en de vil. Du fremstiller deg selv som en utrolig intollerant, liten, ekkel fjortis. Vær litt åpen for andre ting. Selv hører jeg på mye rart, først og fremst rock av diverse slag. Men jeg er f*aenmeg lei av sånne som deg, som tror dere er så ******* hardcore og kommer her med deres "****** ass, det er bare blackmetal og doomemetal og thrashmetal som gjelder ass, alt annet bare suger...". Det er bare så UTROLIG umodent å holde på slik... Menmen, kan man forvente noe annet fra en som faktisk leser daily rotten ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 neh, rap=teh suck Seriøst, vet du hvor utrolig teit du fremstiller deg selv? Det er faktisk mulig å la folk høre på hva f*en de vil. Du fremstiller deg selv som en utrolig intollerant, liten, ekkel fjortis. Vær litt åpen for andre ting. Har sittet og tenkt det samme om Soldier_448 i lang tid. Sorry, men det er slik du blir oppfattet I dag kom 120GB HDD =) Var i oslo sist jeg så på nettspor-tingen så jah, blei litt overrasket at den kom i dag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Grattis Bifil )) *attackmode @ ftp* nå? Jepps og enda et tips til S_448, når du faktisk deler mpg-filer med Hitlertaler, spiller Dj. Adolf og briefer det med ampstat på #hw.no og legger opp desktopbilde i den typen tråd med Adolf Hitler som bakgrunnsbilde ødelegger du ENDA mer for deg selv. Eller er det dette wannabehardcore fjortissnazi-imaget du faktisk går for? Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Apropos wannabehardcore fjortissnazi; ta en titt på http://www.thehandofagony.com ... Klanen til noen venner av meg EDITLEGGETILSETNINGSIDENHALTANIKKEVARFORNØYD: Jeg skryter ikke av dette... Endret 18. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Apropos wannabehardcore fjortissnazi; ta en titt på http://www.thehandofagony.com ... Klanen til noen venner av meg Og dette skryter du av? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Er det slik at man kan skrive hva som helst her, bare det gir mening??? Jaja, kan jo bidra med et lite gledesutbrudd: Skal endelig bli kvitt GF4 Ti4200'et mitt. Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DDR kommer til meg en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Grattis, Julekalendertilbudet? Kos det. Humms.. *zamzam spise kylling zamzam* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Bah! Blir visst ikek konsert på meg må passe ungen!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Er det nazier her? WTF? Anyways cant we all just get along? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 * HalTan hører på Dead Kennedys - Nazi Punks Fuck Off! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 VIFTEOVN: WE WANT THE TRUTH!!! (elns ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Apropos wannabehardcore fjortissnazi; ta en titt på http://www.thehandofagony.com ... Klanen til noen venner av meg Og dette skryter du av? Nei? Og jeg som trodde " " viste det... Endret 18. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Jeje, skal printe ut no dritt til skolen og så i morra er det FRIIIIIIIIII !! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Skal på jobb den 29. jeg Happy hour =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Nå er jeg endelig ferdig med å hjelpe kompissen min med å legge inn nytt hovedkort og formatere. Da gjenstår det bare å få unnagjort morgen dagen, så er det juleferie Lurer på hvordan karakter boka blir, eller karakter utskrift som det heter nå da. Lurer mest på hva jeg får i Orden/oppførsel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Gjør som meg og drit i det Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Gjør som meg og drit i det Godt råd Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Haltan, når du sier folk skal være åpne for andre ting som rap og sånn, da bør du være åpen for folk som hører på ting om Hitler og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg