svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hvordan gikk det med det der passgreiene da? Måtte du "investere" 1000 kroner? edit: Notalive: Hehe, den var veldig usannsynlig. Endret 26. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 @Anette: Thea har skjært seg på en tapetkniv på jobben. Hun har smerter. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 *skjenne på ketchez fordi han formulerer en hendelse som en VG-journalist* Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 @Anette: Thea har skjært seg på en tapetkniv på jobben. Hun har smerter. Mer vet jeg ikke. håper det går bra da! huff er ikke noe deilig å skjære seg Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk! Deilig å høre norsk igjen etter en uke hvor de fleste har snakka tysk, er så vant til tysk nå at jeg nesten ikke merker at det snakkes tysk .Satt på flyplassen i København istad også sa de en beskjed på tysk, også lo typen litt. Og jeg bare "Hæ? " Også sier han at det var skikkelig dårlig tysk også hadde jeg tenkt at det var norsk eller engelsk med tysk uttale. Og da har man vært for lenge i utlandet Men tia gikk sinnsykt fort da, kunne gjerne vært der en uke til. gratzi nazi partaj schnell acton neida, velkommen tilbake Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvis dere når side 4k i natt fortjener dere juling. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Takk! Deilig å høre norsk igjen etter en uke hvor de fleste har snakka tysk, er så vant til tysk nå at jeg nesten ikke merker at det snakkes tysk .Satt på flyplassen i København istad også sa de en beskjed på tysk, også lo typen litt. Og jeg bare "Hæ? " Også sier han at det var skikkelig dårlig tysk også hadde jeg tenkt at det var norsk eller engelsk med tysk uttale. Og da har man vært for lenge i utlandet Men tia gikk sinnsykt fort da, kunne gjerne vært der en uke til. velkommen hjem til forumet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Takk! Deilig å høre norsk igjen etter en uke hvor de fleste har snakka tysk, er så vant til tysk nå at jeg nesten ikke merker at det snakkes tysk .Satt på flyplassen i København istad også sa de en beskjed på tysk, også lo typen litt. Og jeg bare "Hæ? " Også sier han at det var skikkelig dårlig tysk også hadde jeg tenkt at det var norsk eller engelsk med tysk uttale. Og da har man vært for lenge i utlandet Men tia gikk sinnsykt fort da, kunne gjerne vært der en uke til. Sånn kan det gå når man har tysk type. Før du vet ordet av det ender du opp som ei tysk bundesfraulein eller noe i den duren.. Skumle greier. Inquity - Poets of the Trench på høyt volum om kvelden anbefales ikke... Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vi er ganske så nært 4000 sider nå. Hvem får æren av å poste den siden tro. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har vært i Tyskland en gang jeg, det var en mellomlanding.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vi er ganske så nært 4000 sider nå. Hvem får æren av å poste den siden tro. Skjønner ikke hva det er som kan være så kult med å poste der jeg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Sånn kan det gå når man har tysk type.Før du vet ordet av det ender du opp som ei tysk bundesfraulein eller noe i den duren.. Skumle greier. Driver og rydder, fant en konvolutt fra en av mine tyske tanter.. Nei, grandtante må det vel bli. Samme.. Adressert med tittel må vite... "Herrn Schüler" tror jeg jammen det stod.. Det blir litt vel stivt, selv for meg.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 stikker å legger meg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Goophy: HAHA! Takk imastrad og rykende kaffe Det var synd å høre ketchez Hørte fra gamer guru at Mario hadde fårr diabetes, det var jævelig kjipt da Synes kjempe synd på han..!! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Takk imastrad Neeeeeeeeiiiii Imastard, ikkje imastrad Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vi er ganske så nært 4000 sider nå. Hvem får æren av å poste den siden tro. Skjønner ikke hva det er som kan være så kult med å poste der jeg... DA-AH. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Unnskyld Bomma litt på tastaturet.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jetlag eller, Anette? Du må huske bilde vettu. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 i'm booored.. and what else is new? si noe hyggelig noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg