Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk! :D

Deilig å høre norsk igjen etter en uke hvor de fleste har snakka tysk, er så vant til tysk nå at jeg nesten ikke merker at det snakkes tysk .Satt på flyplassen i København istad også sa de en beskjed på tysk, også lo typen litt. Og jeg bare "Hæ? " Også sier han at det var skikkelig dårlig tysk også hadde jeg tenkt at det var norsk eller engelsk med tysk uttale. Og da har man vært for lenge i utlandet :p Men tia gikk sinnsykt fort da, kunne gjerne vært der en uke til.

gratzi nazi partaj schnell acton :D

neida, velkommen tilbake :thumbup:

Lenke til kommentar

Deilig å høre norsk igjen etter en uke hvor de fleste har snakka tysk, er så vant til tysk nå at jeg nesten ikke merker at det snakkes tysk .Satt på flyplassen i København istad også sa de en beskjed på tysk, også lo typen litt. Og jeg bare "Hæ? " Også sier han at det var skikkelig dårlig tysk også hadde jeg tenkt at det var norsk eller engelsk med tysk uttale. Og da har man vært for lenge i utlandet :p Men tia gikk sinnsykt fort da, kunne gjerne vært der en uke til.

velkommen hjem til forumet

Lenke til kommentar

Sånn kan det gå når man har tysk type.

Før du vet ordet av det ender du opp som ei tysk bundesfraulein eller noe i den duren..

Skumle greier.

Inquity - Poets of the Trench på høyt volum om kvelden anbefales ikke...

Lenke til kommentar
Sånn kan det gå når man har tysk type.

Før du vet ordet av det ender du opp som ei tysk bundesfraulein eller noe i den duren..

Skumle greier.

Driver og rydder, fant en konvolutt fra en av mine tyske tanter.. Nei, grandtante må det vel bli. Samme..

Adressert med tittel må vite... "Herrn Schüler" tror jeg jammen det stod.. Det blir litt vel stivt, selv for meg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...