sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 nå har jeg skreve ferdig en KRL oppgave...for ei jeg kjenner...sliten....puff... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Janne_blondie skrev: Så det er enda en dag igjen :D Kan noen værsåsnill å nevne nicket mitt på side 4000 i natt? Er såå trøtt nåå... plis! Noen? lov å håpe Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 mao, det var lørdag for 32 minutter siden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 svamp skrev: Bamse_ skrev: Hvorfor har jeg på følelsen av at SO3 runner 4k sider i løpet av natta? Hvor mange sider hadde SO og SO2 sånn til sammenligning? Var vel mange færre i den forrige. Har bare vært én før, har det ikke? Ehm? Hvorfor heter det da SO3? 3 kommer etter 2, som 2 kommer etter 1 dette er vel altså den 3. SO-tråden Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Janne_blondie skrev: Så det er enda en dag igjen :D Kan noen værsåsnill å nevne nicket mitt på side 4000 i natt? Er såå trøtt nåå... plis! Noen? det kan vi ordne, no problem Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Janne_blondie skrev: Så det er enda en dag igjen :D Kan noen værsåsnill å nevne nicket mitt på side 4000 i natt? Er såå trøtt nåå... plis! Noen? Hvis det er veldig viktig for deg så skal jeg jaggu meg gjøre det.. Endret 26. februar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jibril2k skrev: svamp skrev: Bamse_ skrev: Hvorfor har jeg på følelsen av at SO3 runner 4k sider i løpet av natta? Hvor mange sider hadde SO og SO2 sånn til sammenligning? Var vel mange færre i den forrige. Har bare vært én før, har det ikke? Ehm? Hvorfor heter det da SO3? 3 kommer etter 2, som 2 kommer etter 1 dette er vel altså den 3. SO-tråden lurer på hva som skjedde med den første jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 haddis skrev: Moddis søkes Kan se ut som bildet i siggen skal forbli, eh? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 notalive og Ø.B. Takk Det er bare for morro Tuuusen takk! Og gooood natt alle! KooooooooSSS! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 haddis skrev: Moddis søkes Det som er utrolig er at det var en moderator som stengte tråden, men dret langt i at brukeren hadde ett bilde i signaturen sin.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hvorfor vil katta alltid oppå tastaturet? Helt ekstremt.. Edit: ja godnatt Janne Endret 26. februar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Så det før idag, raporterte det... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei nye jente! *vinketil* Nå er jeg tilbake fra ferie da! Ø.B. merket i hvert fall at jeg ikke var på forumet og det er jo bra Selv om det ikke betyr at noen andre har merket det Har ikke orka å lest alt det jeg har gått glipp av da, men hvor er Thea for tia? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 fordi den finner samme bokstavene på tastaturet som er på matpakken hannes/hennes Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 http://www.humor911.com/art.aspx?artID=517 = :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Anette_ skrev: Ø.B. merket i hvert fall at jeg ikke var på forumet og det er jo bra Selv om det ikke betyr at noen andre har merket det hehe.. Legger merke til det meste jeg. *få katta vekk fra tastaturet* Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Velkommen tilbake Anette! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) I hundre år har jeg spøkt om natten Så ingen kjeltring skal ta fra meg skatten En stakkars banditt, er det lett å bli kvitt Jeg kan klirre og klynke, stønne og le Til han hyler av skrekk, til han løper av sted Grusomme Gabriel heter jeg, jeg går igjen og spøker for deg Dra til sjøs så fort du kan, din usle røver, din sabeltann... Damn, jeg kjeder meg. ----- Velkommen tilbake, Anette. Endret 26. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk! Deilig å høre norsk igjen etter en uke hvor de fleste har snakka tysk, er så vant til tysk nå at jeg nesten ikke merker at det snakkes tysk .Satt på flyplassen i København istad også sa de en beskjed på tysk, også lo typen litt. Og jeg bare "Hæ? " Også sier han at det var skikkelig dårlig tysk også hadde jeg tenkt at det var norsk eller engelsk med tysk uttale. Og da har man vært for lenge i utlandet Men tia gikk sinnsykt fort da, kunne gjerne vært der en uke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg