SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 da var det tid for meg og dra!ha en fortreffelig fin kveld alle sammen! HadeBra og sees i natt med snowDOG_! Forresten, tror ikke han vil være med, så kansje vi bare skulle vente til en annen dag? ;) bajja! Er det noe eg ikke har fått med meg? Eg vil være med uansett ka det er fornoe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ta med meg! Ta med meg! Ta med meeeeeeeeeeeeg! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ta med meg! Ta med meg! Ta med meeeeeeeeeeeeg! Desperate gutter er turnoff. Nei... eg turer ut en tur med hjørnetannen. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 da var det tid for meg og dra!ha en fortreffelig fin kveld alle sammen! HadeBra og sees i natt med snowDOG_! Forresten, tror ikke han vil være med, så kansje vi bare skulle vente til en annen dag? ;) bajja! Er det noe eg ikke har fått med meg? Eg vil være med uansett ka det er fornoe. Siden du ikke har fulgt med, kan jo jeg si hva vi skal Du sjønner, Jeg og Hanne har fått beskjed om å ta Ueland som gissel Men vi vil ikke ta kjangsen på å bli tatt, så vi må ha en som kan gjøre det for oss. Så da kan du gjøre det siden du melder deg frivelig. forresten, Løsepenger: min. 1.000.0000nok. Our hero Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Turer ut fortere enn faen og later som eg ikke leste den posten der. Blir film og greier etterpå også. AVP på lerret. Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ta med meg! Ta med meg! Ta med meeeeeeeeeeeeg! Haha! Der minnet du meg om Tapper. Har dere sett den episoden når Mathilda blir 2.5 år? Da er hun slik. Hvis noen har sett Tapper da(på cartoon network) Det er det beste som går der. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 shiiiiiiz jeg og volcov har vært på fylla nå på Egon i Ski. damn......jeg ble briser etter 1 0.6.......... wtf Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 neeei får hoppe i dusjen. kan ikke sitte her å kope. haereem Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 shiiiiiiz jeg og volcov har vært på fylla nå på Egon i Ski. damn......jeg ble briser etter 1 0.6.......... wtf ta litt lett på flaska nestegang da mr.potter (har du hørt "Open Up" av LeftField? Eller Africa Shox?) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) shiiiiiiz jeg og volcov har vært på fylla nå på Egon i Ski. damn......jeg ble briser etter 1 0.6.......... wtf ta litt lett på flaska nestegang da mr.potter (har du hørt "Open Up" av LeftField? Eller Africa Shox?) Mr.Potter holder seg nok til cauldron juice neste gang tipper jeg uff. ALTFOR brisen på 3 øl. må nok helle i meg vann nå Mr.Potter needs some peace, hehe. faen, hvor er tobby når man trenger han? :| Edit: hørte "open up" før ja Leftfield is teh shitz Endret 26. februar 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Du sjønner, Jeg og Hanne har fått beskjed om å ta Ueland som gissel Fordi?, dog så det jo litt vanskelig å finne en person som ingen helt vet hvor bor osv Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 *hikk* Å fy faen Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 snowdog, ueland, ka skjera? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du sjønner, Jeg og Hanne har fått beskjed om å ta Ueland som gissel Fordi?, dog så det jo litt vanskelig å finne en person som ingen helt vet hvor bor osv Jeg vet sikkert mer om deg enn du vet selv. Du finner mer info om deg selv på www.fleshloversclub.com Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå hadde folket roet seg ned her. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mr.Potter holder seg nok til cauldron juice neste gang tipper jeg uff. ALTFOR brisen på 3 øl. må nok helle i meg vann nå Mr.Potter needs some peace, hehe. faen, hvor er tobby når man trenger han? :| Edit: hørte "open up" før ja Leftfield is teh shitz tror du at du blir mindre full visst du drikker vann? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 I frykt for å høre ut som en sprengkåt 13 år gammel gutt: har du tenkt å poste ett bilde i recent eller Janne? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 I frykt for å høre ut som en sprengkåt 13 år gammel gutt:har du tenkt å poste ett bilde i recent eller Janne? Jeg kan nok poste bilde, men det blir ikke før neste onsdag eller senere Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 I frykt for å høre ut som en sprengkåt 13 år gammel gutt:har du tenkt å poste ett bilde i recent eller Janne? nå hørtes du ut som en sprengåt 13 år gammel gutt. maks 14 da.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) "ok" :S Noen spesiell grunn? og, jeg har frisørtime/skal farge håret osv. er IKKE gjellende grunn for fravær av bilde (Og, jeg er bare nysgjerrig.) phax: les nederste linjen i signaturen min er du vennlig Endret 26. februar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg