Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har aldri hatt sånn smerte før, bare jeg røre på venstre foten så kommer smerten.. :( huff

Hva har du gjort for noe, da?

Uansett, rart det der med at dagen går litt fort når man våkner klokka fire. Hmpf.

trenings skade fra shootfight treninga. mot tok rundt 60-70 spark på samma plassen. Vi skull øv oss på spark. Skal til legen i morra.

Lenke til kommentar

ja. Det er såå typisk! Akkurat når man begynner å få dn hyggelige stemningen og allting, så kommer de reklamene :mad::thumbdown: blæææh...

-----------------------------------------------------------------------------

Jo!

prøv WoW da. kjøper du det, har du ett spill som omtrent like bra som FFVII

Reklame er så dumt, de skal ha det vært 30 minutt.. Tv3 er jo enda værre, så utrolig LANGE reklamepauser..

.. OG 123spill funker når du kjeder deg.. OKEI DA, så er jeg kanskje litt desp :roll:

Lenke til kommentar
har aldri hatt sånn smerte før, bare jeg røre på venstre foten så kommer smerten.. :( huff

Hva har du gjort for noe, da?

Uansett, rart det der med at dagen går litt fort når man våkner klokka fire. Hmpf.

trenings skade fra shootfight treninga. mot tok rundt 60-70 spark på samma plassen. Vi skull øv oss på spark. Skal til legen i morra.

Gjør som noen thaiboksere gjør i thailand..... kjør en bedøvelses sprøyte i legge og spark løs mot noe hardt! Herder faenskapet etterhvert. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...