nr.4 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har aldri hatt sånn smerte før, bare jeg røre på venstre foten så kommer smerten.. huff Hva har du gjort for noe, da? Uansett, rart det der med at dagen går litt fort når man våkner klokka fire. Hmpf. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ZkedaR finaly finds out what a girl is Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Yep, han har litt artig musikk.. Derja, reklamen hører med ja. Det er såå typisk! Akkurat når man begynner å få dn hyggelige stemningen og allting, så kommer de reklamene blæææh... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ZkedaR finaly finds out what a girl is Men, tror nok jeg vet det allerede gitt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Omfg... *hode mitt* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har aldri hatt sånn smerte før, bare jeg røre på venstre foten så kommer smerten.. huff Hva har du gjort for noe, da? Uansett, rart det der med at dagen går litt fort når man våkner klokka fire. Hmpf. trenings skade fra shootfight treninga. mot tok rundt 60-70 spark på samma plassen. Vi skull øv oss på spark. Skal til legen i morra. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 .. 123spill er da ikke BARE visst du er desperat.. Jo! prøv WoW da. kjøper du det, har du ett spill som omtrent like bra som FFVII Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Så dere det gutter, hun er en gamer Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ja. Det er såå typisk! Akkurat når man begynner å få dn hyggelige stemningen og allting, så kommer de reklamene blæææh... ----------------------------------------------------------------------------- Jo! prøv WoW da. kjøper du det, har du ett spill som omtrent like bra som FFVII Reklame er så dumt, de skal ha det vært 30 minutt.. Tv3 er jo enda værre, så utrolig LANGE reklamepauser.. .. OG 123spill funker når du kjeder deg.. OKEI DA, så er jeg kanskje litt desp Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har aldri hatt sånn smerte før, bare jeg røre på venstre foten så kommer smerten.. huff Hva har du gjort for noe, da? Uansett, rart det der med at dagen går litt fort når man våkner klokka fire. Hmpf. trenings skade fra shootfight treninga. mot tok rundt 60-70 spark på samma plassen. Vi skull øv oss på spark. Skal til legen i morra. Gjør som noen thaiboksere gjør i thailand..... kjør en bedøvelses sprøyte i legge og spark løs mot noe hardt! Herder faenskapet etterhvert. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Forstår det slik at du kan det der SnowDog_ ? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Så dere det gutter, hun er en gamer Og så? Jeg og noen veninner pleier å ha hjemmelan på 4 stk dog det er en stund siden da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Så dere det gutter, hun er en gamer Og? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Så dere det gutter, hun er en gamer Og? HI FIVE! Endelig en gutt med jentetekke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Så dere det gutter, hun er en gamer Og så? Jeg og noen veninner pleier å ha hjemmelan på 4 stk dog det er en stund siden da Og dere var alle naken og sånt? Edit: Scout: Jau....litt. Endret 26. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 only snowDOG_ can imagine Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ah, nerder og humor.... Det var bare tull. Er heller ingenting galt med jentenerder, min drømmedame er nerd og "Medlem av de sløves Forbund". Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Så dere det gutter, hun er en gamer Og så? Jeg og noen veninner pleier å ha hjemmelan på 4 stk dog det er en stund siden da Og dere var alle naken og sånt? Edit: Scout: Jau....litt. LIGG!!!flink gutt*klø på* Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bah, kan noen motivere meg til å gjøre vietnamkrigsprosjektet som jeg skulle ha gjort hele vinterferien? Samvittighet er noe herk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg