phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Verdt å invistere? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303948&cks=SWO håper ikke dette er support, trenger bare noen "råd" ! er vel eltax kvalitet.. ikke forvent for mye. har du 1000-2000 ekstra og putte i det får du et par ordentlige høyttalere. edit: mange fornøyde brukere hvertfall, men tror det sier mest om hvem som kjøper disse høyttalerne. folk som setter pris på litt god lyd kjøper ikke høyttaler par til tusen kroner.. Endret 26. februar 2005 av phax Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bilde i signatur!!!!!! Hyyl!!1 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367881&st=60 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hallo alle sammen! Denne dagen kan ikke bli bedre, huset for meg selv, anlegget på full pupp (med Nightwish - From Wishes to Eternity live for de som lurte), masse cola, masse Smash, solen skinner og alt er bare digg Eneste nedturen er at jeg må gå på butikken for å kjøpe røyk, vurderer nesten å ta bilen, men veit ikke om onkel blå kommer til å like det Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bilde i signatur!!!!!! Hyyl!!1 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367881&st=60 åsså det bilde da...døsdom! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Digg dag idag ja! Times turen eg nettop hadde var digg selvom det kunne endt riktig så gale. :S *være i kjempe humør* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hallo alle sammen! Denne dagen kan ikke bli bedre, huset for meg selv, anlegget på full pupp (med Nightwish - From Wishes to Eternity live for de som lurte), masse cola, masse Smash, solen skinner og alt er bare digg Eneste nedturen er at jeg må gå på butikken for å kjøpe røyk, vurderer nesten å ta bilen, men veit ikke om onkel blå kommer til å like det 17 år du? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bra det går bra, SnowDOG_ God morgen folkens... vil ha mer brus Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bra det går bra, SnowDOG_ God morgen folkens... vil ha mer brus hadde 2*six packs, med BRUS! men tror du ikke brodern slengte nedpå hele skjiten mens jeg var på besøk hos gamlegamlingene... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Verdt å invistere? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303948&cks=SWO håper ikke dette er support, trenger bare noen "råd" ! googlet litt kjapt og fant denne tråden: link tenkte kanskje det kunne være interessant.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Verdt å invistere? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303948&cks=SWO håper ikke dette er support, trenger bare noen "råd" ! Nei. De leverer nok ikke i NÆRHETEN av 250Watt RMS. Patos Basic 510, spesifikasjoner: 30-23.000 Hz, 4 Ohm, 90 dB, 50-200 Watt, bhd 24,5 x 115 x 40 cm, 30 kg Tangent: 30 - 20000 Hz, 4/8 ohm, 250 watt RMS. Patos koster 7600. Tangent koster 995. ÆSJ! Endret 26. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bra det går bra, SnowDOG_ God morgen folkens... vil ha mer brus hadde 2*six packs, med BRUS! men tror du ikke brodern slengte nedpå hele skjiten mens jeg var på besøk hos gamlegamlingene... Jo... klart det søsken er ikke de mest geniale ting her på jord... Ikke mine uansett Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hallo alle sammen! Denne dagen kan ikke bli bedre, huset for meg selv, anlegget på full pupp (med Nightwish - From Wishes to Eternity live for de som lurte), masse cola, masse Smash, solen skinner og alt er bare digg Eneste nedturen er at jeg må gå på butikken for å kjøpe røyk, vurderer nesten å ta bilen, men veit ikke om onkel blå kommer til å like det 17 år du? mhm..derfor det med ikke så glad onkel blå..ikke lenge igjen til lappen nå da heldigvis Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Verdt å invistere? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303948&cks=SWO håper ikke dette er support, trenger bare noen "råd" ! googlet litt kjapt og fant denne tråden: link tenkte kanskje det kunne være interessant.. Takkar og Bukkar! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvor ofte ser du onker'n kjøre rundt? Det er bare å hoppe i bilen, kompis Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 De leverer nok ikke i NÆRHETEN av 250Watt RMS. uhm.. en høyttaler "leverer" vel normalt sett 0 watt.. med mindre den er aktiv da. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hallo alle sammen! Denne dagen kan ikke bli bedre, huset for meg selv, anlegget på full pupp (med Nightwish - From Wishes to Eternity live for de som lurte), masse cola, masse Smash, solen skinner og alt er bare digg Eneste nedturen er at jeg må gå på butikken for å kjøpe røyk, vurderer nesten å ta bilen, men veit ikke om onkel blå kommer til å like det 17 år du? mhm..derfor det med ikke så glad onkel blå..ikke lenge igjen til lappen nå da heldigvis Viss du hopper i bilen nå, og blir tatt. DA blir det lenge til lappen ligger i lommeboka! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 IKKE ta bilen. Stemmer for den.......Gå, og få deg frisk luft du bamsefar Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Får beviset på at øvelseskjøring kan startes så snart pappa har betalt regninga... så hold dere av veien Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vel, man tenker sånn "hvor ofte ser du politiet?"... Meg og en kamerat vurderte om jeg skulle ha ham bakpå, for å kjøre ham hjem fra skolen, men bestemte at det var da vi kom til å se politiet. Så, jeg kjørte, og første bilen jeg møter på på vei ut av rundkjøringen rett etter skolen er politiet sin søte Nissan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg