Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Verdt å invistere?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303948&cks=SWO

I290567.jpg

håper ikke dette er support, trenger bare noen "råd" ! :p

er vel eltax kvalitet.. ikke forvent for mye.

har du 1000-2000 ekstra og putte i det får du et par ordentlige høyttalere.

edit: mange fornøyde brukere hvertfall, men tror det sier mest om hvem som kjøper disse høyttalerne. folk som setter pris på litt god lyd kjøper ikke høyttaler par til tusen kroner..

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo alle sammen! :D

Denne dagen kan ikke bli bedre, huset for meg selv, anlegget på full pupp (med Nightwish - From Wishes to Eternity live for de som lurte), masse cola, masse Smash, solen skinner og alt er bare digg :D

Eneste nedturen er at jeg må gå på butikken for å kjøpe røyk, vurderer nesten å ta bilen, men veit ikke om onkel blå kommer til å like det :wee:

Lenke til kommentar

Denne dagen kan ikke bli bedre, huset for meg selv, anlegget på full pupp (med Nightwish - From Wishes to Eternity live for de som lurte), masse cola, masse Smash, solen skinner og alt er bare digg :D

Eneste nedturen er at jeg må gå på butikken for å kjøpe røyk, vurderer nesten å ta bilen, men veit ikke om onkel blå kommer til å like det :wee:

17 år du?

Lenke til kommentar
Verdt å invistere?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303948&cks=SWO

I290567.jpg

håper ikke dette er support, trenger bare noen "råd" ! :p

Nei.

De leverer nok ikke i NÆRHETEN av 250Watt RMS.

Patos Basic 510, spesifikasjoner:

30-23.000 Hz, 4 Ohm, 90 dB, 50-200 Watt, bhd 24,5 x 115 x 40 cm, 30 kg

Tangent: 30 - 20000 Hz, 4/8 ohm, 250 watt RMS.

Patos koster 7600.

Tangent koster 995.

ÆSJ!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Bra det går bra, SnowDOG_

God morgen folkens... vil ha mer brus

hadde 2*six packs, med BRUS! men tror du ikke brodern slengte nedpå hele skjiten mens jeg var på besøk hos gamlegamlingene... :roll:

Jo... klart det :no: søsken er ikke de mest geniale ting her på jord... Ikke mine uansett

Lenke til kommentar

17 år du?

mhm..derfor det med ikke så glad onkel blå..ikke lenge igjen til lappen nå da heldigvis :D

Lenke til kommentar

17 år du?

mhm..derfor det med ikke så glad onkel blå..ikke lenge igjen til lappen nå da heldigvis :D

Viss du hopper i bilen nå, og blir tatt. DA blir det lenge til lappen ligger i lommeboka!

Lenke til kommentar

Vel, man tenker sånn "hvor ofte ser du politiet?"...

Meg og en kamerat vurderte om jeg skulle ha ham bakpå, for å kjøre ham hjem fra skolen, men bestemte at det var da vi kom til å se politiet.

Så, jeg kjørte, og første bilen jeg møter på på vei ut av rundkjøringen rett etter skolen er politiet sin søte Nissan. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...