Raggi Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 bjaa: hva får man? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Hummm... ROTK var veldig, veldig, VELDIG bra. MEN (alltid et men) litt kjedelig slutt, spør du meg... jeg mener, litt mye klisjekliss Jaja, middag snart Btw: å klappe på kino er griseteit Endret 17. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 seriøst, så lenge det er en slik film vi snakker om, og at det er slutten av en trilogi... En av verden beste..så er det lov å klappe! Vi klappet både før og etter filmen startet Filmen var utrulig bra! Ubeskrivlig bra faktisk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 bjaa da: folk klappet hver j*vla gang det skjedde noe fint. *ikke spoile hva som skjer*, men du skjønner, vi snakker 14 ganger klapp i løpet av filmen... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Skal se rotk i morgen, ohh som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 bjaa da: folk klappet hver j*vla gang det skjedde noe fint. *ikke spoile hva som skjer*, men du skjønner, vi snakker 14 ganger klapp i løpet av filmen... Da skjønner jeg deg! Når fjortissene klapper og skriker hver gang Gandalf brifer med staven sin osv... Heldighvis så var det ikke så mange fjortisser på denne premieren i forhold til matrix På matrix var det bare fjortiss ungdom som trudde de ar kule Men det sier jo litt om filmene også da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg skal bestille Kiss DP-1000 fra Multicom.no nå, noen innvendinger? multicom.no -> dvd spillere -> kiss -> DP-1000 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg skal bestille Kiss DP-1000 fra Multicom.no nå, noen innvendinger? multicom.no -> dvd spillere -> kiss -> DP-1000 Phillips Jaja, vet jeg allerede har sagt det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 natta dudes and dudettes ! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Her var det joh stille Hva skjer? Natta hvertfall Lenke til kommentar
Term Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 vel skal se rotk på lørdag i bakfylla. Gleder meg litt, men ikke noe spesielt. Gleder meg mer til starwars 3 kommer. Kanskje for at jeg vet at jeg må vente lenge til det . Anyways så har jeg signet meg opp for betaen til farcry, det spillet ser helt sinnsykt bra ut.Gleder meg om jeg får være med i betaen Lenke til kommentar
ojb Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Joa, rotk er en vellagd film. (jeg sovnet ikke en eneste gang, noe jeg gjør på mange filmer. f.eks matrix revolutions og xmen 2) Skikkelig teit å klappe ja. Og en ting: Overlevde eller døde frodo i boka? ################ EDIT: fjernet "spoiler" Endret 18. desember 2003 av ojb Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 DØ OJB DØ!!!!! DU LEGGER IKKE SÅNN UT HER!!FOR SVARTE ****** ******! ÆSJ! Jeg visste en eller annen idiot kom til å si det en gang... er jeg hard? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Hater folk som sier noe som helst om handlingen, heldigvis har jeg nettop sett den, så det var ikke spoiler for min del. Men ojb! FY! Fikk frysninger endel ganger i løpet av filmen. Den er storslagen! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Har ikke lest noe ,men hvis det står noe gale stemmer jeg for en 1mnd ban.. Når folk spoiler den mest ventende filmen på mange mnd.. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Hvis det regnes som spoiler å si om frodo døde i boka eller ikke så ta å PM meg da. Jeg sa ikke dette, men ut ifra den neste setningen kunne man tenke seg hva som skjedde i boka. Endret 18. desember 2003 av ojb Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Nå er iallefall eksamensperioden over for denne gang. Nå skal jeg snu døgnet på hodet. Er utrolig trøtt nå, men driter i det da jeg ikke trenger å sette vekkerklokken på for første gang på en måned (snakker da om helg i tillegg til andre dager) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 greit nok det.. Vi har hørt det så mange ganger uansett.. Men noe mer burde være ban Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Hallaien. Har noen savnet meg? Eller har noen merket at eg ikke har vært tilstede engang? omg. Anyways vært og handlet julegaver med en kompis idag. Så på damer og flørtet og sånn. Anyways solgte filserveren min til han for 600kr. Angrer som fan nå da men trenger pengene til gaver. *grine og sørge litt* Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 ja jul er virkelig en sorgens tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg