Neptun_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er kjemekrise her nå: jeg lagde en film som et skoleprosjekt som skal være inne på tirsdag. Problemet er at fyren som har råfilmen har dratt på ferie. Er det noen som kan komme med noen idéer til en film jeg kan lage på et par dager? Det er ingen kriterier, bare film, kan være at fra reklame og parodier til de mest seriøse dokumentarene. Det er bare fantasien som setter stopper. Problemet er at jeg har stresset med dette i hele ferien, uten å ha fått tak i råfilmen som jeg skal redigere. Er det noen som kan hjelpe en stakkar med å komme med noen idéer? - Hjerneteppe er forbokstaven Finn fram noe gammel lego og lag en terrorscene. Det slår garantert an. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) @SnowDOG_: Har hørt på supergirl i en time nå, så tror jeg skipper den flashen Korfor i huleste FAEN gidder du å høre på det drittet der i en time? Anyways WOHOO!! Har pinadø gått ned 1.5kg denne uken! Edit: Nedsig, oppsig denne uken her altså. Endret 26. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 @SnowDOG_: Har hørt på supergirl i en time nå, så tror jeg skipper den flashen Korfor i huleste FAEN gidder du å høre på det drittet der i en time? Anyways WOHOO!! Har pinadø gått ned 1.5kg denne uken! Edit: Nedsig, oppsig denne uken her altså. Typisk at ein går ned når ein har diabetes. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 @SnowDOG_: Har hørt på supergirl i en time nå, så tror jeg skipper den flashen Korfor i huleste FAEN gidder du å høre på det drittet der i en time? Måtte ha noe å høre på mens jeg leste SO3 og suicidebunny Anyways WOHOO!! Har pinadø gått ned 1.5kg denne uken! Grattis. Det blir vel en vane å leve med diabetes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg hørte også supergirl en time. Søte greier. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dette. var jo litt morsomt faktisk! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Finner ikke noen bilder som har rett størrelse. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Finner ikke noen bilder som har rett størrelse. *photoshop..* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 bah... *daffe til jobb* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bah... Jeg trenger mer søvn. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Finner ikke noen bilder som har rett størrelse. *photoshop..* Photoshop du liksom Detdrittprogrammethardårligpen-tool! Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Finner ikke noen bilder som har rett størrelse. *photoshop..* Photoshop du liksom Detdrittprogrammethardårligpen-tool! mhm.. kan du fortelle meg et bedre program da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Og som vi alle vet er vektor det photoshop er sjef på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Windows bilde- og faksbehandling ftw! Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Og som vi alle vet er vektor det photoshop er sjef på. kve? @Natrium: paint slår jo det meste da så det blir litt urettferdig.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Prøv selv da! Jeg skal ha denne båten klippa ut, kun båten. PS: Velkommen hjem wh1te Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Da bruker man ikke pen tool, da bruker man Quick Mask Mode. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva er det for no tull a... *aldri hørt om* Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Prøv selv da! Jeg skal ha denne båten klippa ut, kun båten. PS: Velkommen hjem wh1te hehe, ja skule gjerne ha gjort det hadde jeg gidda. trur nok heller det er brukern som er dårlig her, ikke programmet.. kan ikke skylde på ballen for at du ikke treffer mål.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg