Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snowdog_, hvordan går det der diabetes-greiene? klarer du deg? :)

Jau den er grei den.....tror eg. Har ikke drukket noen ting med sukker eller noke siden eg leste brevet og har følt meg som vanlig selvom eg har vært aktiv ute og greier. Det skal sies at eg egentlig ikke bruker å spise søte ting bortsett fra når eg lager meg kaffe eller te for da heller eg på med sukker så det holder. Cola drikker eg også en del av men helst i helgene så eg vet ikke.

Me får sjå.

Lenke til kommentar

Det er kjemekrise her nå: jeg lagde en film som et skoleprosjekt som skal være inne på tirsdag.

Problemet er at fyren som har råfilmen har dratt på ferie.

Er det noen som kan komme med noen idéer til en film jeg kan lage på et par dager?

Det er ingen kriterier, bare film, kan være at fra reklame og parodier til de mest seriøse dokumentarene. Det er bare fantasien som setter stopper.

Problemet er at jeg har stresset med dette i hele ferien, uten å ha fått tak i råfilmen som jeg skal redigere. Er det noen som kan hjelpe en stakkar med å komme med noen idéer?

- Hjerneteppe er forbokstaven :cry:

Lenke til kommentar
for en dårlig dag

vil noen bare la meg dø?

jaja, han der oppe finner vel ut at han snart må tømme komposten, og da forsvinner jeg...

Jeg tror ikke noen vil la deg dø, så du må nok "dessverre" vente :ermm:

Men ketchez er ikke 14år lengre (quoten er vel snart utdatert?)

Dagens tips: ring opp noen venner, og ta en tur på by'n. Eller finn jenten du liker (Hvis hun finnes), og be henne med ut...

- Fungerer alltid :blush:

Endret av Dasset
Lenke til kommentar
Morn :)

Håpet på litt PC mekking i dag, men det ser ut som om den har andre planer, bremser sikkert downloadsene sine med vilje. Hater sånne store filer som ikke kan fortsettes på hvis en stakkar må koble av og på nettet eller noe.

Hva skal man med 350Kb/S download speed når man bare bruker 50 av dem :roll:

Må vist slutte å syte for nå stoppet ALT opp her.

*Går og legger meg gjenn*

Xp tar i vertfall 20% av linja..

Lenke til kommentar
for en dårlig dag

vil noen bare la meg dø?

jaja, han der oppe finner vel ut at han snart må tømme komposten, og da forsvinner jeg...

Jeg tror ikke noen vil la deg dø, så du må nok "dessverre" vente :ermm:

Men ketchez er ikke 14år lengre (quoten er vel snart utdatert?)

Dagens tips: ring opp noen venner, og ta en tur på by'n. Eller finn jenten du liker (Hvis hun finnes), og be henne med ut...

- Fungerer alltid :blush:

dama jeg liker rota med en fyr igår...... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...