Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn :)

Håpet på litt PC mekking i dag, men det ser ut som om den har andre planer, bremser sikkert downloadsene sine med vilje. Hater sånne store filer som ikke kan fortsettes på hvis en stakkar må koble av og på nettet eller noe.

Hva skal man med 350Kb/S download speed når man bare bruker 50 av dem :roll:

Må vist slutte å syte for nå stoppet ALT opp her.

*Går og legger meg gjenn*

Lenke til kommentar

The SpongeBob SquarePants Movie MÅ jo bare være bra :D Han er jo bare "SpongeBob" hehe

Constantine har jeg tro på, ser ut til å være bra men får jo ikke så mye av teeseren/traileren på TV

Flight Of The Phoenix, The Machinist, Skycaptein vet lite om disse men sikkert bra, du får avlegge rapport haddis :)

Endret av Launch
Lenke til kommentar

Artig, hver gang det dukker opp en ny jente eller to eksploderer aktiviteten i denne tråden, for så å roe seg etter en uke eller to :)

Jeg gidder faktisk ikke lese gjennom ti sider, som har kommet i løpet av natta, så dere får unskylde at jeg ikke får med meg ting lenger..

*melde seg ut*

Lenke til kommentar

Enden, du er ikke den eneste som melder deg ut. Kanskje noen bare skal skrive et kort sammendrag av hva det har blitt snakket om i løpet av nattens timer?

Helvete, jeg skjønner ikke at det er mulig å være så dum. Som sagt, klarte jeg å kutte meg med tapetkniv på jobb. Jeg tok sånn bandasjeting på, og klarte selvfølgelig å klistre teipen på en liten flik av såret, slik at når jeg nå skal ta den av etterpå, går hele skorpen med. AU! :(

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...