imastard Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 God natt Schlafenzeit Ei suicidebunny i dag og til natteravnene. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Litt lei hele det derre harry potter preiket nå. Er vel kun i dag og to dager elns som det har vært Harry-prat her? Så ikke klag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Savner det meste ved sommeren, alt er så annerledes, folk er i bedre humør, sola skinner, deilig. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Litt lei hele det derre harry potter preiket nå. Anyways. Hmm gleder meg til sommeren ja. Skal nyte denne sommeren mer en noen gang. Ahh lange turer på fjellet med hunden, luftgæver og fiskestang. Så blir den en del urban henging og festing og alt det der. Grilling. Forresten eg liker kvinner.....dvs pupper, rompe, ansikt, personlighet osv... Hva bruker du luftgevær til på fjellet? Nei, jeg skulle jo legge meg. 5 min til, og så er PC'en av. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Savner det meste ved sommeren, alt er så annerledes, folk er i bedre humør, sola skinner, deilig. Skru på Fatølvær og drømme om sommaren Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva bruker du luftgevær til på fjellet? Skyte på sopp, sikkert. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 er med jeg Er du? På Damm sitt? nope, på denne http://boards.harrypotter.warnerbros.com/web/index.jspa (syns ikke den er så...."informativ" egentlig) Nå skal jeg følge etter ønsker fra vår kewle SnowDoG_ og avslutte HP snakk. Det blir vel en røyk, glass cola, og nattinatt for meg (for de som lurer, ja, jeg er på vei å slutte å røyke, leser "Endelig ikke-røyker" boka ) God natt! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Ser ut som jeg er en av de ti topp ti postarne i dag! Skal snart legge meg, da slipper dere nok Harry! MrLeftfield: Du skulle vært med på Damm sitt, mye bedre. Endret 26. februar 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Look what i found http://dopey.de/pics/suicidebunny/ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Final good night. Initiating shutdown sequence. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva bruker du luftgevær til på fjellet? Skyte på sopp, sikkert. Hehe skyte maten min vel. Nei liker å skyte på altmulig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det eier så Skikkelig knalle bilder ja! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ser ut som om jeg blir sittende her i natt... Får ikke beina løs fra ledningene under PCbordet -Røske, rive, slite, dra... -Neh det var da som bare. Burde kanskje kjøpe no strips og bunte det opp litt Fant ut at jeg hadde hekta meg fast da mobilen ringte og jeg liksom skulle løpe og hente den, holdt jo ikke på å tryne da nei Får sove "LAN style" fremoverbøyd så det knekker i ryggen og trynet på keyboardet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 holdt jo ikke på å tryne da nei Det var jo bra. Kunne skadet både deg og utstyr om du gjorde det. Natta. SUPERGIRL! Måtte høre lit mer på http://img106.exs.cx/img106/1191/e4xsuperwaha.swf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå må jeg stikke, sov godt dere som har tenkt til å sove! Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hei! Så på rikets røst, men nå er jeg her. sjer? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Her skjer ikke mye, vil ha brus men vet ikke om jeg når tak i brusflaska Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg befaler dere alle til å gå og legge dere! Slutt å poste mer her nå. * fredrikrb sets mode: +m Endret 26. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 prøv! *heier på deg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg