SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Forsatt mange folk her. FOLKENS janne_blondie og hanne har lagt seg.... ingeting mer å se på. Alle jentene er vekke. Walk along now. Edit: Roe ned folkens eller så må eg skrive ned deres navn i min svarte lille bok. Endret 26. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Forsatt mange folk her. FOLKENS janne_blondie og hanne har lagt seg.... ingeting mer å se på. Alle jentene er vekke. Walk along now. Takk for at jeg glemmes, igjen. Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dere skulle bare visst hvor dårlig jeg tar meg ut i skjørt.Skjønner ikke hvorfor jeg fikk det i posten heller. Var et ganske fint skjørt though. Heter visst "Whisper". Du fikk et skjørt i posten? Uten å vite hvorfor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg er jo her for aa snakke fuktighetskrem og make-up! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke om det er en dass uten vann eller væske i! Høhø, Æ E TRØTT! Ikke si du er trøtt da, du er en trendsetter her, og nå kommer alle til å bli trøtte og legge seg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Forsatt mange folk her. FOLKENS janne_blondie og hanne har lagt seg.... ingeting mer å se på. Alle jentene er vekke. Walk along now. Takk for at jeg glemmes, igjen. *Ingen årsak* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Forsatt mange folk her. FOLKENS janne_blondie og hanne har lagt seg.... ingeting mer å se på. Alle jentene er vekke. Walk along now. Takk for at jeg glemmes, igjen. Eg glemte deg ikke. tuller....sry. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du fikk et skjørt i posten? Uten å vite hvorfor. Ja, kanskje de trodde jeg så bra ut i skjørt, hvem vet? "Thermal Bob"-en jeg fikk var ihvertfall barsk. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Walk along now. Våknet dørvakten og security guard'en i deg? *Se for seg snowDOG_ sitte i sofaen hjemme med popcorn og leve seg inn i en politifilm* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke si du er trøtt da, du er en trendsetter her, og nå kommer alle til å bli trøtte og legge seg Fælt så positive noen har blitt til meg i det siste da. Har jeg gjort noe riktig, eller kødder dere med meg? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Alien på TV2. kjedelig, men morsom med dårlige effekter :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke si du er trøtt da, du er en trendsetter her, og nå kommer alle til å bli trøtte og legge seg Fælt så positive noen har blitt til meg i det siste da. Har jeg gjort noe riktig, eller kødder dere med meg? Du må innrømme at du er en liten SO3-sjef. Sikkert mange som er negative også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Alien på TV2. kjedelig, men morsom med dårlige effekter :!: Nååå vær forsiktig med å slenge dritt om aliens filmene. Edit: Ellers så må eg spanke deg. Endret 26. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Huff, siste natta på LAN'et her. Vil ikke dra hjem til isdn Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mr. M. Jackson er geern PS: 12 tittere på SO3 01:30 på natta. Bra saker folkens! PS2: Fantes SO1 og 2? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 fredrikrb er en promp Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva skal du gjøre når de to siste bøkene har kommet ut? Er det ikke trist å tenke på, at om noen år kommer du aldri til å få lese noe nytt harry potter-stoff? godt spørsmål der. ja det blir jævlig trist. jeg har sett 3 første filmene og så lest 2 bøker som følger etter, og har allerede forhåndsbestilt den neste. Jeg syntes også at HP var bare tull....helt til jeg faktisk leste en bok, som tvang meg til å lese neste, og den siste tvang meg til å forhåndsbestille neste. Go figure. Jeg syns hvertfall det er greit å følge litt med. Når du blir "stor og sterk", blir alle disse bøker på en eller annen måte verdtsatt. Litt greit å sjekke ut "whats the fuss all about" Jeg behøver ikke å fære en "fan" av det (liker ikke helt ordet "fan"...får meg til å tenke på helt syke fanatikere), men jeg leser det fordi jeg syns det er morsomt og på en måte faktisk lærerikt. Jeg har sett ingen i hele mitt liv, i det virkelig liv, som virkelig verdsetter vennene sine. Det finnes mye annet også. Ett råd "Read between the lines". Å si at Harry Potter er unødvendig og latterlig blir bare feil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Zkedar er egentlig litt søt. --- Jeg tror jeg legger meg, ble sent i går, satse på litt tidligere i dag. God natt medforummedlemmer, kos, klem og så videre. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 btw jeg så pupper på webcam idag made my day Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mr. M. Jackson er geern PS: 12 tittere på SO3 01:30 på natta. Bra saker folkens! PS2: Fantes SO1 og 2? på 4 min så har det kommet 6 stk til:P Da Hopper jeg i senga... Jeg er flink Har ikike besøkt HW på 1 UKE :O har heller ikke vert på nett på på 1 UKE Begyner og bli flink nå.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg