Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke si du er trøtt da, du er en trendsetter her, og nå kommer alle til å bli trøtte og legge seg :(

:ermm:

Fælt så positive noen har blitt til meg i det siste da. :hmm:

Har jeg gjort noe riktig, eller kødder dere med meg? :p

Du må innrømme at du er en liten SO3-sjef.

Sikkert mange som er negative også :p

Lenke til kommentar
Hva skal du gjøre når de to siste bøkene har kommet ut? Er det ikke trist å tenke på, at om noen år kommer du aldri til å få lese noe nytt harry potter-stoff?

godt spørsmål der. ja det blir jævlig trist. jeg har sett 3 første filmene og så lest 2 bøker som følger etter, og har allerede forhåndsbestilt den neste.

Jeg syntes også at HP var bare tull....helt til jeg faktisk leste en bok, som tvang meg til å lese neste, og den siste tvang meg til å forhåndsbestille neste. Go figure.

Jeg syns hvertfall det er greit å følge litt med. Når du blir "stor og sterk", blir alle disse bøker på en eller annen måte verdtsatt. Litt greit å sjekke ut "whats the fuss all about" :) Jeg behøver ikke å fære en "fan" av det (liker ikke helt ordet "fan"...får meg til å tenke på helt syke fanatikere), men jeg leser det fordi jeg syns det er morsomt og på en måte faktisk lærerikt. Jeg har sett ingen i hele mitt liv, i det virkelig liv, som virkelig verdsetter vennene sine. Det finnes mye annet også. Ett råd "Read between the lines". Å si at Harry Potter er unødvendig og latterlig blir bare feil.

Lenke til kommentar
Mr. M. Jackson er geern :w00t:

PS: 12 tittere på SO3 01:30 på natta. Bra saker folkens!

PS2: Fantes SO1 og 2?

på 4 min så har det kommet 6 stk til:P

Da Hopper jeg i senga...

Jeg er flink Har ikike besøkt HW på 1 UKE :O har heller ikke vert på nett på på 1 UKE ;) Begyner og bli flink nå.. hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...