Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, stakkars små filmtittere da.. kunne tenkt meg og sovet selv jeg nå men.

Er vel ikke så lurt lengre.. folk er begynnt og kommentere denne stadige sovningen min... :blush: Okei er ikke så gale som det hørest ut som men... nok til og vere litt pinlig da...

Hehe... Jeg har faktisk vært våken i hele dag.. og hvis du lurer så har jeg savnet deg... Hvorfor spørre om slike ting?

Vi var på peppes og hadde slik spis alt du orker ting.. Gjett hvem som spiste mest i klassen her.. På delt 1.plass ,men 15stykker på peppes er MYE... Har den kulemagen akkurat nå ,men regner med at den er vekke om 1time eller 2. Skal uansett IKKE spise noe mer idag. Er tørst som få da..

 

Så nå lurer jeg på hva som skjer idag...

 

 

 

Folka i klassen ler like mye hver gang jeg sovner.. Jeg vet ikke at jeg har sovnet og skjønner da ingenting da tingene på tavlen har forandret seg helt siden da jeg sovnet. Jeg kan sovne uten og legge hodet på pulten også ;) Så hodet dingler fram og tilbake

Lenke til kommentar

Ferdig med eksamensperioden.... DIGG

 

Endelig ferie.

 

4 stk eksamen ferdig. Dreit meg ut på en oppgave i progging som irriterer meg. Ellers så trur jeg jeg stryker i matematiske metoder. Men jeg skal komme sterkere tilbake :)

 

Kjemien gikk med et skrik.. Og maskinvare utvikling gikk som en lek :). Koser meg med tanken på karakteren. ALDRI mer kjemi :). Hvorfor skal en dataingeniør slite med den driten?

 

GOD JUL

Lenke til kommentar
Kjemien gikk med et skrik.. Og maskinvare utvikling gikk som en lek :). Koser meg med tanken på karakteren. ALDRI mer kjemi :). Hvorfor skal en dataingeniør slite med den driten?

 

GOD JUL

Si det.. Selv så orker jeg ikke alle de fagene man har på almenn.. Eller almenn påbygg.. Hjelpe meg sier bare jeg.. Liker bedre og bruke hendene til og gjøre noe nyttig istedet for og bare sitte der jeg ;)

Lenke til kommentar

CFD: har du allmenn påbygging? Om du har det, er det stresset? Folk sier at det er et vannvittig rotte race, og det er veldig vansklig å lære f.eks Matematikk der osv...

 

Etter å ha sett RoTK så er jeg mektig imponert! Så vannvittig bra det går ann å lage en film! Her i Skien var det vannvittig mange LOTR frelste folk. De gikk i kapper og hadde sverd.. masse galninger altså. Kinosjefen selv hadde på seg hvit kappe, med en hette så han lignet en fra Ku Klux Klan :p

 

Nå lurer jeg bare på, kommer det noe nytt på kino/film snart som er verdt å få med seg? Hva skal vi glede oss til nå som LOTR er ferdig?

Lenke til kommentar
CFD: har du allmenn påbygging? Om du har det, er det stresset? Folk sier at det er et vannvittig rotte race, og det er veldig vansklig å lære f.eks Matematikk der osv...

Har ikke det nei.. VK2 service elektronikker ,men kjenner mange folk som går 3PÅ. Men tenk litt da.. Er jo ikke noe vanskelig.. 1X vanskelig? Når du går VK2 er ikke det vanskelig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...