svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva skal du gjøre når de to siste bøkene har kommet ut? Er det ikke trist å tenke på, at om noen år kommer du aldri til å få lese noe nytt harry potter-stoff? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Naah, jeg liker ikke karkateren Harry Potter jeg! Synes har er en arrogant tufs. Det er Draco jeg vil ha, og han har nok ikke briller eller svart hår. Og Draco er ikke en arrogant tufs? Har ikke sett/lest mye Harry Potter, men han derre Draco virker mer arrogant enn Potter. Kanskje han er det, men jeg har lest så man fics at jeg mener noe annet enn det som er meningen. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Spenol er jo en type, den liker jeg ikke, blir jo tørr etter en liten stund jo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva skal du gjøre når de to siste bøkene har kommet ut? Er det ikke trist å tenke på, at om noen år kommer du aldri til å få lese noe nytt harry potter-stoff? Hørt om fanfics? Og uansett, jeg er ikke såå Harry Potter-fan. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Var egentlig en spök Jajo, regna egentlig med det dah.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med permban for all prat om "Harry Potter" i SO3? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med permban for all prat om "Harry Potter" i SO3? stemmer for Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Var egentlig en spök Jajo, regna egentlig med det dah.. MEN jeg har en flaske staaende baade paa skrivebord og databord, og en som er i med i skolevesken! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med permban for all prat om "Harry Potter" i SO3? Og anime. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med permban for all prat om "Harry Potter" i SO3? Hva med å stappe hodet i dass? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hørt om fanfics? Nei. ----------------------- Den der "dingdadingdadingdading, I'm a supergirl" minner veldig, _veldig_ om poplåter fra da jeg gikk i 7.klasse og sånt.. Captain Jack var det en sang som het tror jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nei, ikke anime. Dere skulle bare visst hvor dårlig jeg tar meg ut i skjørt. Skjønner ikke hvorfor jeg fikk det i posten heller. Var et ganske fint skjørt though. Heter visst "Whisper". Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med permban for all prat om "Harry Potter" i SO3? Hva med å stappe hodet i dass? Da blir man jo våt i håret. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hørt om fanfics? Nei. Vel, se en tur på FA da! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hva med permban for all prat om "Harry Potter" i SO3? Hva med å stappe hodet i dass? Da blir man jo våt i håret. Ikke bare det, om du truer lillebroren din med å trø han i dass hvis han ikke legger seg, for å så holde han opp ned over , så blir faren din sur på deg... EDIT: Nei det har vi ikke prøvd Endret 26. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke om det er en dass uten vann eller væske i! Høhø, Æ E TRØTT! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tonio, hadde det vært opp til meg hadde du blitt partert for så å bli skjendet av et par blekkspruter. Makan til usakligheter du kommer med. Jeg gremmes over at det ikke er permban for slikt... Brenn er du snill. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke om det er en dass uten vann eller væske i! Høhø, Æ E TRØTT! Flytoalett? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med permban for all prat om "Harry Potter" i SO3? Hva med å stappe hodet i dass? Da blir man jo våt i håret. Som om det gjør noe! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tonio, hadde det vært opp til meg hadde du blitt partert for så å bli skjendet av et par blekkspruter.Makan til usakligheter du kommer med. Jeg gremmes over at det ikke er permban for slikt... Brenn er du snill. Og jeg er fortsatt like glad i deg som jeg alltid har vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg