Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka er galt med å skjekke jenter over nettet? :dontgetit:

jeg ble faktisk ilag med ei jente jeg traff på nett.. :blush: var sammen i 2år , bodde sammen 1,5..

men ble egentlig bare kjent via irc engang, også holdt vi sånn smålig kontakt, traff henne en og annen gang uten at det skjedde noe særlig. men så, fire år etterpå havna vi på fylla ilag så var det gjort! :D

Lenke til kommentar
Et nick er jo et nick og jeg tror ikke at det er bestemte guttenick og bestemte jentenick? :S

Jeg mener nå at hvis man tar et guttenavn så er det et guttenick. En jente kaller seg som regel ikke "Lars" liksom... :p

Sikta til Tonio :p Ser ikke på det som et bare-guttenick

Nei, men det er jo ingen jenter som heter Tonio.

Hadde jeg hatt det jeg kalte meg for tre år siden, Bamsi, så hadde kanskje flere skjønt jeg var jente...Eller hvis jeg bare nekelt og greit tok navnet mitt! :p

Vent litt... Tonio er jo faktisk et navn :blink:

Lenke til kommentar
Hvilken fuktighets krem liker du JoachimR?

Natta ppl

Var egentlig en spök.. Bruker det jeg faar. For tiden fra smaaflasker fra Sheraton og Intercontinental. Men en jeg har god erfaring med er Vaseline Intensive Care, med noen fruktekstrakter eller noe, for ekstra törr hud. Faaes ikke i Norge.. :(

(Men som sagt, det med fuktighetskrem som nytt tema var ikke seriöst..)

Lenke til kommentar
MaxTiger

Aha. Enda en HP-fan. (Bombe :p )

Har forresten oppdaget at fredrikrb har to ting felles med Harry Potter (mørkt hår og briller), er det derfor du vil ha en "digger deg"-avatar? Avslørt :)

Broren min har ikke så dilla på det som jeg, han kan ikke noe. Har bare lest serien et par ganger på hvert språk, ikke følger han med på nyhetene heller, tok flere dager før han fikk med seg hva boka skulle hete. Nei, han kan ikke kalles HP-fan.

Naah, jeg liker ikke karkateren Harry Potter jeg! Synes har er en arrogant tufs. Det er Draco jeg vil ha, og han har nok ikke briller eller svart hår.

Lenke til kommentar
Naah, jeg liker ikke karkateren Harry Potter jeg! Synes har er en arrogant tufs. Det er Draco jeg vil ha, og han har nok ikke briller eller svart hår.

Og Draco er ikke en arrogant tufs?

Har ikke sett/lest mye Harry Potter, men han derre Draco virker mer arrogant enn Potter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...