Juleniss1 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tviler på at det er noen som blir sur for det der... Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvoer er du fra Janne_Blondie? Akershus Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tviler på at det er noen som blir sur for det der... Ble ikke sur. men det var kansje ikke verdens beste sjekketriks? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. atdetvar? tror du jeg er GUTT??? Veeeel.. Det finnes kun EN måte å bekrefte det på Jeg skal på tg Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Et nick er jo et nick og jeg tror ikke at det er bestemte guttenick og bestemte jentenick? :S Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tviler på at det er noen som blir sur for det der... Ble ikke sur. men det var kansje ikke verdens beste sjekketriks? Hvem sa det var et sjekketriks? Jeg vet da bedre enn å sjekke opp noen på nettet, av alle steder... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ...Men vi sier ikke nei takk til en liten oppdatering av "The Recent Pic Post" heller da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ka er galt med å skjekke jenter over nettet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Så stille du er, SnowDOG_. Eller leser du spamen vår? Nå har jeg bare boxer og dyne på meg. Wrawr! EDIT: Snakker om dritten så renner'n. (Neida, søten) Snakker om sola så skinner den! Endret 25. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Et nick er jo et nick og jeg tror ikke at det er bestemte guttenick og bestemte jentenick? :S Jeg mener nå at hvis man tar et guttenavn så er det et guttenick. En jente kaller seg som regel ikke "Lars" liksom... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Så stille du er, SnowDOG_. Eller leser du spamen vår? Nå har jeg bare boxer og dyne på meg. Wrawr! Og jeg har en deilig Polo Ralph Lauren pyjamas! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Nå har jeg bare boxer og dyne på meg. Wrawr! *Komme bort med en gang* Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Arg... Skulle legge meg, men så klikket jeg over på TV3, og der går jeg moneytrain. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ka er galt med å skjekke jenter over nettet? Ikke noe annet enn at det er en viss sjanse for at de faktisk ikke er jenter. ...Something which REALLY freaks me off. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Et nick er jo et nick og jeg tror ikke at det er bestemte guttenick og bestemte jentenick? :S Jeg mener nå at hvis man tar et guttenavn så er det et guttenick. En jente kaller seg som regel ikke "Lars" liksom... Sikta til Tonio Ser ikke på det som et bare-guttenick Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Nå har jeg bare boxer og dyne på meg. Wrawr! Hadde passa bra at jeg gjorde det samme, siden jeg er på min brors (MaxTiger) data og rom! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Pyjamas? Er det ingen som sover al fresco lenger? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Et nick er jo et nick og jeg tror ikke at det er bestemte guttenick og bestemte jentenick? :S Jeg mener nå at hvis man tar et guttenavn så er det et guttenick. En jente kaller seg som regel ikke "Lars" liksom... Sikta til Tonio Ser ikke på det som et bare-guttenick Nei, men det er jo ingen jenter som heter Tonio. Hadde jeg hatt det jeg kalte meg for tre år siden, Bamsi, så hadde kanskje flere skjønt jeg var jente...Eller hvis jeg bare nekelt og greit tok navnet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg