Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Svamp, kan ikke si at jeg har tenkt noe over det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Turnéen startet i forrige uke på Oslo Handelsgymnasium, en av Oslos mer typiske vestkantskoler, hvis du tenker at tunge innslag av hårbånd, lyse klær og rosa mini-iPod'er er typisk «vestkant». Kommentarer? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okei, siden dette er dagen da nesten alle henger i SO3. Hvem av dere skal på TG? *løfte handa stille* Eg skal på TG Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har ikke filosofert over busk jeg heller, men så navnet og da erindret jeg svakt noe om en meget harry elvis-etterligning Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. atdetvar? tror du jeg er GUTT??? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. Hmmm, tror du det samme om meg? Du har et personlig bilde i profilen. Det hjelper. Det må jo ikke være meg, kan være lillesøsteren min (som jeg ikke har). Ikke hjelper det å se på cam heller, kan bare streame fra et annet sted. Nei, du får bare komme deg til Hønefoss for å være sikker! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Oh my fucking god som dere spammer... Jaja, legger meg. k0z Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Turnéen startet i forrige uke på Oslo Handelsgymnasium, en av Oslos mer typiske vestkantskoler, hvis du tenker at tunge innslag av hårbånd, lyse klær og rosa mini-iPod'er er typisk «vestkant». Kommentarer? Treffende? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Turnéen startet i forrige uke på Oslo Handelsgymnasium, en av Oslos mer typiske vestkantskoler, hvis du tenker at tunge innslag av hårbånd, lyse klær og rosa mini-iPod'er er typisk «vestkant». Kommentarer? få se på hele artikkelen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 atdetvar? tror du jeg er GUTT??? Neinei, du misforstår. Jeg tror ingenting før jeg har sett et bilde eller to. If-you-know-what-I-mean... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du er jo stor Harry Potter-fan. Da er du vel harmløs? Joda, og iE er hardware... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Turnéen startet i forrige uke på Oslo Handelsgymnasium, en av Oslos mer typiske vestkantskoler, hvis du tenker at tunge innslag av hårbånd, lyse klær og rosa mini-iPod'er er typisk «vestkant». Kommentarer? få se på hele artikkelen Den handler om samer.. http://www.dagbladet.no/kultur/2005/02/25/424454.html Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Neinei, du misforstår. Jeg tror ingenting før jeg har sett et bilde eller to. wink.gif If-you-know-what-I-mean... tongue.gif .. Jepp, han tror du er gutt:) :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvoer er du fra Janne_Blondie? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Vil ha brus jeg, straks tilbake, hva skjer en stille lørdagsmorgen? EDIT: Var jo tilbake før innlegget var lagret 56k modem er ikke å anbefale i det hele tatt! Endret 25. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvoer er du fra Janne_Blondie? Tror hun stakk, hun leser i alle fall ikke lengre... Går det an å bli så sur da? Dette er Internett, for pokker! Ingen kan vite sikkert hvem noen er... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg hadde ikke blitt sur, kanskje ikke så rart siden jeg kaller meg for noe som er et guttenick.... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 God natt alle gutter/jenter/transer/shemales på forumet Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dere vet vel at man kan bruke funksjonen på forumforsiden for å til en hver tid vite hvor en bruker er? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Bare sånn at alle vet det er Janne_Blondie min sekundære konto. All dritten jeg kommer til å lire av meg blir i form av det nicket. Så vet dere det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg