tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. Endret 25. februar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. Er det noe spesielt som gjør at du er mistenksom? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det finner vi ut paa pyjamaspartyet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Som jeg skrev tidligere, bare det ikke er noe "Jeg hater Harry Potter-opplegg". Hmmm, jeg har idetørke i dag. Skal prøve å finne på noe. Kan jo være med at jeg digger deg? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det finner vi ut paa pyjamaspartyet! Sant nok. Tar vi det i morgen kveld? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268188 Jeg var der. Jeg hørte sirenene. Men selvsagt fikk jeg det ikke med meg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fredrikrb, er du i slekt med han Vidar Busk-fyren? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. jepp, og det kan både du og jeg også være. men herregud, er da ingen som driver no seriøs sjekking her. er jo mest bare tull.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det finner vi ut paa pyjamaspartyet! Sant nok. Tar vi det i morgen kveld? om dere henter meg i learjet, så. Ok, henter meg i det hele tatt. Endret 25. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Trenger jeg pyjamas da? Jeg kan spasere rundt uten, jeg. Hanne, Janne (høhø) og Tonio er sikkert med på den. Er jeg sikkert. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 faen ass, jeg skakke ha noe av noe utestenging. Jeg fikser damene okay? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fredrikrb, er du i slekt med han Vidar Busk-fyren? Her må jeg bare få skyte inn at jeg faktisk er i slekt med Bjøro Håland. Ja, jeg er det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. Hmmm, tror du det samme om meg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg er i slekt med mitt søskenbarn Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268188 Jeg var der. Jeg hørte sirenene. Men selvsagt fikk jeg det ikke med meg. Hva gjorde du i brugaten... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 svamp, langt ute, ja. Var noe jævlig langt ute. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. Hmmm, tror du det samme om meg? Du har et personlig bilde i profilen. Det hjelper. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okei, siden dette er dagen da nesten alle henger i SO3. Hvem av dere skal på TG? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg er i slekt med mitt søskenbarn Kusina mi er gift (og skilt! ) med Frode Øverli, han som tegner Pondus. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okay, før alle tar av her, denne Janne kan jo teoretisk sett være den feite datanerden Bob, som elsker å leke med andre menneskers seksualliv... Please, tell me I'm worng. Please. EDIT: Jeg er skeptisk av natur når det kommer nye damer til steder som dette. Noe jeg innerst inne tror er en sunn reaksjon. Hmmm, tror du det samme om meg? Du er jo stor Harry Potter-fan. Da er du vel harmløs? ---------------------------------------------------------------------- Var noe jævlig langt ute. Er du glad for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg