Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hun faar bli med da! Fiffig. Fredrik: Bare damene får lov til å spasere uten pyjamas ved slike tilstelninger. Kan ikke krangle på den, får skaffe meg pyjamas, da. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hvor lenge har du tenkt å vente? Kommer ikke til windowsen før neste onsdag, og har 3x250gb harddisker så ville også ta litt tid å søke gjennom Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 *leter etter bildet der pyjamasen min revna fra skulderne og ned* ånei.. kommer til å ta lang, tid, og dere syntes vel ikke det er noe spennende likevel, så gidder ikke.. *gjesp* *æsj, der røk det mentalebildet om at blondie sover nude..* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hun faar bli med da! Fiffig. Fredrik: Bare damene får lov til å spasere uten pyjamas ved slike tilstelninger. Nettopp. De som ikke bruker pyjamas, er automatisk ekskludert. Med tanke paa gutter.. ATI-radeon eller hva du kaller deg, "trönderbart"... Hva skulle jeg ha skjult? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hvor lenge har du tenkt å vente? Kommer ikke til windowsen før neste onsdag, og har 3x250gb harddisker så ville også ta litt tid å søke gjennom Jeg tror ham når han sier han ville funnet det. Vi søker på .jpg, så er det en smal sak å se gjennom. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 *leter etter bildet der pyjamasen min revna fra skulderne og ned* ånei.. kommer til å ta lang, tid, og dere syntes vel ikke det er noe spennende likevel, så gidder ikke.. *gjesp* *æsj, der røk det mentalebildet om at blondie sover nude..* ja hva skal vi gjøre nå? er det blitt veldig inn med "jeg digger noen andre avatarer" nå? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Da går jeg i bursdag, vær nå snille barn og ikke skriv for mange sider jeg må lese Bai! Down, naughty users! 20 sider måtte jeg lese. Og har hørt på "dingdadingdadingdading, I'm a supergirl" i ett hele den halvtimen det tok "dingdadingdadingdading - Su pa gøl" Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette er ett bilde av Fredrikrb, og SteffyBoy :] Fredrik er vel "underst" det er faktisk ett ekte bilde! http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3490109 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Gror seg fast .. ååå. den groor seg fast! Endret 25. februar 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 sett albumet mitt? det er en harddisk fylt med bilder fra skolen, turer, *****( ), + mer. rommer ca.250 gb eller no? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 sett albumet mitt? Nei, kan jeg få se? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette er ett bilde av Fredrikrb, og SteffyBoy :] Fredrik er vel "underst" det er faktisk ett ekte bilde! http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3490109 hehe, arti at fredrik har motsatt t-skjorte skille. han har vel rusla mye rundt i bare tskjorta å ingenting annet han! Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 *leter etter bildet der pyjamasen min revna fra skulderne og ned* ånei.. kommer til å ta lang, tid, og dere syntes vel ikke det er noe spennende likevel, så gidder ikke.. *gjesp* *æsj, der røk det mentalebildet om at blondie sover nude..* må innrømme at jeg sover i bare underdel mest behagelig :!: Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Skal se ALIEN nå. vi møtes her til samme tid i morgen alle sammen!????? SnakkeSSSS! KOOOOS OG KEWL TIL ALLE SOM VIL HA! *kosemoseklappeklemme* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 sett albumet mitt? det er en harddisk fylt med bilder fra skolen, turer, *****( ), + mer.rommer ca.250 gb eller no? altså, bare send meg noen på PM, eller spør om mail adr. mi på pm så skal jeg nok hjelpe deg å finne ett bra bilde Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hihi, kjeda meg! ;D Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Skal se ALIEN nå. vi møtes her til samme tid i morgen alle sammen!????? SnakkeSSSS! KOOOOS OG KEWL TIL ALLE SOM VIL HA! *kosemoseklappeklemme* Kozzzzz. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 må innrømme at jeg sover i bare underdel ja det bilde får duge! synes faktisk det er mest behagelig uten jeg da.. men er vel fordi man er blitt vant til og sove sammen med andre,, Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kjeder meg. Lag avatar til meg da! Om du sier hva du vil ha med, så skal jeg ta det til vurdering. Som jeg skrev tidligere, bare det ikke er noe "Jeg hater Harry Potter-opplegg". Kan jo være med at jeg digger deg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fredrikrb, anbefaler at du lager noe med meg. Det kommer til å falle i smak, GARANTERT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg