Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva går det ut på?

Tja... Kan liksom ikke fortelle det.. Men vi drar kanskje på Peppes idag vi.. Vi har omtrent 500kr i flasker som vi har pantet og dermed vurdere vi og ta et slikt "spis alt du orker" ting på Peppes.. Har ikke spist frokost så den passer fint.. ;)

Nå driver jeg og hører på Kiss på Mp3 spillern :D

God bedring Tor.. Har selv ikke vært mer sjuk enn litt snufsing på langt over 1år..

Lenke til kommentar

Haha, husker når jeg gikk på ikt, 2 år siden.. så samla vi flasker et helt år.. i søppleposer.. så hmm, fant vi jo ut at vi skulle gjøre et eller annet på slutten av året.. så vi fylte opp en bil for å reise å pante... etter 2 turer satt vi der med rundt 1200 kr :D

ble pizza og brus og kino :D en deilig skoledag *spanderte på læreren så vi fikk fri :-p*

Var på kurs i går(Ghost 8.0) og der fikk vi 3 rettersmiddag :D:D nam nam, men ble litt sent så er TRØTT på jobb i dag :(

Lenke til kommentar
Var på kurs i går(Ghost 8.0) og der fikk vi 3 rettersmiddag :D:D nam nam, men ble litt sent så er TRØTT på jobb i dag :(

Det minner meg litt om en slik opplæringstur som Intel tilbyr til alle som er "premier provider" Har hørt masse snakk om den turen ifra folka som jobber på TCI.. Hvor digg det var osvosv.. jaja.. Skulle ønske jeg kunne dra til Barcelona...

Vi panter ikke 2.5kr`s flaskene da.. Jeg drikker nemelig masse av det ;) Og de samles opp hjemme.. Vet ikke om jeg snylter på de andre ,men kanskje med 10kr elns.. Er mer 1.5L kis jeg =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...