SumSar Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Rekker jo ikke å lese ferdig en side før det kommer en ny. Ro ned folkens! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) dere er skikkelig kule alle sammen! storkoser meg her i søppla :!: du blondie, er du blond eller brun? er egentlig blond/brun kan nok ikke poste et bilde noe annet sted. Kjører mac, og har ikke peiling på bilder åkei, det oppklarte jo.... ingenting det. er bare og trykke på legg ved fil der nedi når du poster visst du vil legge ved bilde. men gjør som meg og behold identiteten din hemmelig, hihi.. ingen vet hvor nydelig jeg er!! Posta ikke du bilde av lillemann? Endret 25. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Aye, spam and you may be banned, be nice, and you'll live... at least a while. Having your thread being closed, many years from now, would you be willin' to trade ALL the posts, from this day to that, for one chance, just one chance, to come back here and flame our moderators, tell them that they may take away our lives, but they'll never take... OUR SO3! Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har ikke bildet på mac`en Ellers kunne jeg postet det skal få se hva jeg kan få gjort.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Posta ikke du bilde av lillemann? hehe, jo hvertfall et nærbilde av noe som lignet på hud! men tror ikke jeg avslørte min super sercret identity av den grunn? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) er bare og trykke på legg ved fil der nedi når du poster visst du vil legge ved bilde. men gjør som meg og behold identiteten din hemmelig, hihi.. ingen vet hvor nydelig jeg er!! Posta ikke du bilde av lillemann? Jo, det var da alle kalte "phax" for mikro'n. Tuller med deg. Endret 25. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 får vente i spenning i mens vi da, janne Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ingen vet hvor nydelig jeg er!! Ord. Jeg bor også i Trondheim by, så kan gjerne sende bilde til deg slik at vi kjenner igjen hverandre når vi møtes på gata Eh, nei? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ingen vet hvor nydelig jeg er!! Ord. Jeg bor også i Trondheim by, så kan gjerne sende bilde til deg slik at vi kjenner igjen hverandre når vi møtes på gata Eh, nei? jeg og bor i den vakkre byen, hvilken bydel kommer du i fra da? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 får vente i spenning i mens vi da, janne jaa Altså, ikke min skyld at jeg ikke er L337 på mac heller da Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Svartlamon, bak den brune rustne containeren. Endret 25. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Svartlamon, bak den brune rustne containeren. ok, lade hær. jeg tar tilbake de stygge settningene som ikke var til deg Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 får vente i spenning i mens vi da, janne jaa Altså, ikke min skyld at jeg ikke er L337 på mac heller da nei du hadde nok ikke hatt noen flere bilder på den mac'n uansett hvor god du hadde vært.. men vi ser deg da på det lille bildet. blondie er søt, end of story. nok bilde mas nå. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Brb gutter og jent... HANNE&TONIO skal lage... lefse Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 og mr.phax hvor i tr.heim befinner du deg? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Svartlamon, bak den brune rustne containeren. ok, lade hær. jeg tar tilbake de stygge settningene som ikke var til deg hvor på lade? bor i enden av thoning owesens gate, atmed den fine fabrikken eller hva det nå er. (ikke i trailerpark ghetto'n.. but close) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hvor på lade? bor i enden av thoning owesens gate, atmed den fine fabrikken eller hva det nå er. (ikke i trailerpark ghetto'n.. but close) rett ved den broen? tør jeg å si hvor jeg bor? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) hvor på lade? bor i enden av thoning owesens gate, atmed den fine fabrikken eller hva det nå er. (ikke i trailerpark ghetto'n.. but close) Gamle trondhjems fabrikken der de fannt på den Joika-kaka? Edit: Går på høy lokalkjennskap her. Og nei: Bor ikke på svartlamon. Endret 25. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hvor på lade? bor i enden av thoning owesens gate, atmed den fine fabrikken eller hva det nå er. (ikke i trailerpark ghetto'n.. but close) rett ved den broen? tør jeg å si hvor jeg bor? jepp close to the bridge ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg