HolgerL Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jentene burde ha obligatorisk bilde av seg selv som avatar. EDIT: Og jentenavn-nick, selvsagt. Endret 25. februar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 det er ikke akkurat mange jenter/damer her nå. bare 2 Og hva er så jeg? dama er ny, så deg sikkert ikke! btw, mener å huske at du var jente Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 det er ikke akkurat mange jenter/damer her nå. bare 2 Og hva er så jeg? altså, du vet, sånn liksom viste ikke at du var jente jeg da Unnskyld Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 skal det velges tema også!! argh nå som jeg må stikke og allting... oppdater meg i morra folkens! ha en god kveld. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) moderatoren til mobil og pda er litt **** ass. Jeg er glad i deg også Ati-Radeon Neimen seriøst, du har da vært så lenge på mobil&pda forumet at jeg nesten forventa at iallefall du viste at man må gi NOE info i den kategorien. Hvis alle jenter skulle ha jentenavn-nick, vel... vil vi ikke få likestillingsombudet på besøk? Endret 25. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 det er ikke akkurat mange jenter/damer her nå. bare 2 Og hva er så jeg? Gutt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan vi ikke stemme over en som skal velge kveldens tema? 6UELLE ERFARINGR! :D :D Seriously, har ingen anelse. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 viste ikke at du var jente jeg da Unnskyld Dum og deilig... Jaja, Tonio er et guttenick ja, og siden avataret kan peke til at jeg liker jenter og/eller FF og det personlige bilde kan være noe jeg har på kødd er det ikke såå lett å skjønne... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 alle er jente helt innerst inne, bare spør meg. Jeg kan seriøst ta frem min feminine side og leke med dere ass Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Blonde janne: Kan du fikse avataren din ned til 80x80 før en mod med mer makt klasker deg i rompen? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 moderatoren til mobil og pda er litt **** ass. Jeg er glad i deg også Ati-Radeon Neimen seriøst, du har da vært så lenge på mobil&pda forumet at jeg nesten forventa at iallefall du viste at man må gi NOE info i den kategorien. Hvis alle jenter skulle ha jentenavn-nick, vel... vil vi ikke få likestillingsombudet på besøk? oi ser du på off topic da? jeg snakka ikke om deg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Trodde du var jente jeg. Hvis du ikke er det, så er jeg ikke like gla i deg lengre... Ati- jeg er overalt ^^ Uansett så er det kun to stk. mob&pda moddiser og den ene er ikke her idag- Endret 25. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 alle er jente helt innerst inne, bare spør meg. Jeg kan seriøst ta frem min feminine side og leke med dere ass hva med å heller legge den vekk? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 alle er jente helt innerst inne, bare spør meg. Jeg kan seriøst ta frem min feminine side og leke med dere ass hva med å heller legge den vekk? om dere vil, men jeg liker den selv a Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg er avatargutt for måneden: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 viste ikke at du var jente jeg da Unnskyld Dum og deilig... heeeey*bitchslap* be nice Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Blonde janne: Kan du fikse avataren din ned til 80x80 før en mod med mer makt klasker deg i rompen? *ønske seg store sterke moderator krefter* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg er avatargutt for måneden: and my slave Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hva gjør alle disse jentene her? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Still deg i kø, ATi-Radeon. Faen, det er varmt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg