sparks Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 amatørhomse Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: /me Tor Måtte bytte ut <3 i msn med lovesmiley. Tror du må bytte ut diagnosen din CFD, til Homofilia elns. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier:TI stille din negerpulte drittunge <- for et flott, go'rasistisk vokabular du har CFD... Hehe.. Beklager den derre altså ,men jeg tenkte på Henrik når jeg skrev den meldingen.. Jeg går godt overens med folk med svart hud jeg. Har selv hatt flere av dem i klassen og vi prater vi.. Eller pratet.. Har ikke kontakt med dem lenger Henrik er han negerhomsen som sjekket meg opp.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Hva er Paraphilia for noe merkverdig? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 .... Der hvor det ikke er noe tekst er det den "sur" smileyen på MSN Jeg klarte ikke og dy meg.. Det innlegget over går for deg også.. Henrik er en person som jeg absolutt ikke tåler. Han fortjener all den drittsleningen han har fått ifra meg og noe mer.. Jeg var f... meg helt knust på GK da han begynte og si at han likte meg osv.. Og ja.. Dette er et følsomt emne.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 fremdeles: wtf er paraphilia? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 fremdeles: wtf er paraphilia? http://en.wikipedia.org/wiki/Paraphilia Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier:/me Tor Måtte bytte ut <3 i msn med lovesmiley. Tror du må bytte ut diagnosen din CFD, til Homofilia elns. Og det var ikke fake i det hele tatt? =P Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Paraphilias are sexual desires or activities that lie outside the cultural norm, and under some conditions are considered mental disorders. The term was defined in its current use by the sexologist John Money. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Jasså...du er sykelig pervers med andre ord. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Jasså...du er sykelig pervers med andre ord. Langt ifra.. Det er et avansert ord for Fetish.. Og alle har vell en ting de tenner på? Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg tenner på smiley'er Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Some paraphilias are defined as potential mental disorders in the DSM-IV. These are: exhibitionism: deriving sexual pleasure from being watched fetishism: sexual attraction to particular objects frotteurism: deriving sexual pleasure from rubbing against other people masochism: deriving sexual pleasure from sexual submission pedophilia: sexual attraction to children sadism: deriving sexual pleasure from inflicting pain voyeurism: deriving sexual pleasure from watching others CFD, he's all that. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 exhibitionism: deriving sexual pleasure from being watched om å gjøre å lage det meste avanserte ordet vetu Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Jasså...du er sykelig pervers med andre ord. Langt ifra.. Det er et avansert ord for Fetish.. Og alle har vell en ting de tenner på? Tja, skjønner hva du mener. Jeg for min del tenner på fine damer og ******. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) /me skal ikke nekte for at han er dritlei av alle nisseluene... flodhest! Tjukken *hoppe på* Endret 16. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 HalTan! *kose på HalTans vektorbaserte ansikt* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Weeheey, back from shopping. Klarte utrulig nok og faktisk kjøpe en gave til en annen enn meg selv i dag. Men måtte jo bare skaffe meg noe jeg og.... Nå sitter jeg og knaster på ett lite deilig Happy Hacking keyboard Og kjent som linux tastatur.... Weeheee... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Kult! Hvor mye kostet det? Og hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Hehe, jeg har kjøpt det av en bekjent og betalte 500,- for det... Du finner sånne på linuxbutikken.no da... der koster de nesten 900,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg