Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 stilig! Trodde jeg var den eneste jenta her jeg! Hjusker du linken hanne:) ? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hehe, let litt i søppel eller annet..jeg husker ikke Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 stilig! Trodde jeg var den eneste jenta her jeg! Hjusker du linken hanne:) ? Søk kjære, søk! Værsågod Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Noo! Nok en søppel-bruker! neida Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan aldri bli for mange.. Iallfall med slike nick. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Vel, nå har både musen og tastaturet gitt seg helt. (ikke tenk over det for mye, hodet eksploderer gjerne) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) SMASH! Hadde akkurat råd I morgen skal jeg på julebord med jobben. Jobben er kjent for å utsette ting så lenge som mulig; inkludert dette julebordet. Det er bare èn ting som skurrer..Vi skal møtes innenfor Oslo Spektrum på en bar. Hvordan skal vi komme inn dit når vi ikke har fått billettene enda? *ler av hele opplegget* Endret 25. februar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hørtes komplisert ut, er ikke alle som er like gode til å planlegge sånt , men Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan aldri bli for mange.. Iallfall med slike nick. Er det ikke mange jenter her eller? Jenter burde bli mer spill & data intereserte! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 SMASH! Hadde akkurat råd I morgen skal jeg på julebord med jobben. Jobben er kjent for å utsette ting så lenge som mulig; inkludert dette julebordet. Det er bare èn ting som skurrer..Vi skal møtes innenfor Oslo Spektrum på en bar. Hvordan skal vi komme inn dit når vi ikke har fått billettene enda? *ler av hele opplegget* Lykke til.. Og vet ikke om du så kommentaren min, men ser at signaturen din er i boks igjen.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan aldri bli for mange.. Iallfall med slike nick. Er det ikke mange jenter her eller? Jenter burde bli mer spill & data intereserte! 3/8 som leser SO3 nå er jenter, så det er vel ikke så verst. Men hoveddelen av medlemmene på forumet er vel gutter. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Og vet ikke om du så kommentaren min, men ser at signaturen din er i boks igjen.. Jeg så den, din pirkete faen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ho ho ho ho.. :!: Det er vel meg det ja. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 også har man jo de som lager seg jente nick bare for å få mer respons her på forumet! var vel en som het noe slikt som jente20jentejente eller lignende, men han var jo en gutt på 12 år da.. smart ass.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 var vel en som het noe slikt som jente20jentejente eller lignende, men han var jo en gutt på 12 år da.. smart ass.. så søtt:P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det var kameraten hans som valgte nicket, og det var vel jente19jentejente som var navn. Jeg kjeder meg! *digge til SR-71 - Let it Whip* Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 var vel en som het noe slikt som jente20jentejente eller lignende, men han var jo en gutt på 12 år da.. smart ass.. så søtt:P :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fikk meg ny søppelbøtte på ikea i går, men greide ikke sette den inn på rommet før jeg hadde vaska rundt...rart det der..er ensten sånn bare jeg får et nytt sokkepar jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg