am3k Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er noen timer til jeg er ferdig på arbeid og jeg KJEDER meg Hva jobber du som, siden du har så spesiell arbeidstid? Who me Jobber innen HPP Industrimuring, river og bygger aluminiumsovner/elektrolyseceller. Vi har en 3 skiftsordning hvor vi går 1 uke med hvert skift. 1 uke natt (22-06) (som jeg har nå - site skiftet nå ) 1 uke ettermiddag (14-22) 1 uke formiddag (06-14) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 np: Ralph McTell - Streets of London @ repeat Deppesang2k, og det trengs. Natta. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Okei Jeg vet ihvertfall hva jeg skal, soooove! Du må vente. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kun jeg som irriterer meg grønn over at Audioscrobbler ikke har plugin til Musicmatch Jukebox? Ja Irriterer ikke meg det fnug. Men sp bruker ikke jeg noen av programmene heller Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Who me Jobber innen HPP Industrimuring, river og bygger aluminiumsovner/elektrolyseceller. Vi har en 3 skiftsordning hvor vi går 1 uke med hvert skift. 1 uke natt (22-06) (som jeg har nå - site skiftet nå ) 1 uke ettermiddag (14-22) 1 uke formiddag (06-14) er det ikke utrolig slitsomt å måtte forandre døgnrytmen fra uke til uke? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det hender ja. Etter nattuken hender det at jeg har problemer med å sovne. Men det er formiddagsukene som er værst, alt for tidlig opp. De skiftene ødelegger hele dagen, en blir gående i "svime" Endret 25. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Launch Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Blæh, dama "tvinget meg" (ja dere VET hva damer truer med ) til å sende no over msn og det gikk ikke bra, kræsjet vel 2 ganger på 99%. Må sette opp FTP og nå må hun lære seg det, satser på totalcommander eller Bulletproof sine klienter, de er enklest tror jeg. *knotte knotte* Var ute og spillte biljard med en kamerat, morsomt Vant omtrent annen hver gang hehe skikkelig proffe -nooot-. Presterte å lobbe av bordet en gang jeg skulle prøve meg på en backspin Nei det er vel natt igjenn... Får lure meg under dyna. God nattings Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det hender ja.Etter nattuken hender det at jeg har problemer med å sovne. Men det er formiddagsukene som er værst, alt for tidlig opp. De skiftene ødelegger hele dagen, en blir gående i "svime" jobba på posten en periode og da jobbet jeg slike skift, 6-14 og 14-20.. syntes faktisk morra skiftene var veldig grei, sto opp klokka fem og var vel ikke ordentlig våken før jeg var kommen på jobb! men når man var ferdig klokken to hadde jeg jo hele dagen igjen! herlig. nå er jeg student igjen og går til sengs fem og står opp klokken to... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ja men nå sover jeg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg lever! Skal snart legge meg :] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Legge seg? Noen må holde meg våken! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) JaJa, ser litt på TV først... btw: fikk solgt en Nec ND-1300A for 350 Kr idag :] Endret 25. februar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 faen å jeg kjeder meg.. noen andre som er våkene btw? Sitter på lan og ingen ting å gjøre.. Brannalarmen gikk istad grunna røykmasking.. skikkelig gjennomført Nette er endelig stabilt, etter nesten 2døgn.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er ikke LAN-bølgen over snart? Jeg sitter her hjemme og laster ned alt jeg finner av Sonic Youth på en fin liten ISDN-linje. Flotters Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er noen timer til jeg er ferdig på arbeid og jeg KJEDER meg Hva jobber du som, siden du har så spesiell arbeidstid? Who me Jobber innen HPP Industrimuring, river og bygger aluminiumsovner/elektrolyseceller. Vi har en 3 skiftsordning hvor vi går 1 uke med hvert skift. 1 uke natt (22-06) (som jeg har nå - site skiftet nå ) 1 uke ettermiddag (14-22) 1 uke formiddag (06-14) Det der er samme arbeidstider som de som jobber på lageret på IKEA har *kjøre til norefjell* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er ikke LAN-bølgen over snart? Jeg sitter her hjemme og laster ned alt jeg finner av Sonic Youth på en fin liten ISDN-linje. Flotters Lanet hos en kompis siden søndag. Alle sju er her fremdeles Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvor ble det av bilde da enden spiste det. Grrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg