Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hobbyproblemer nytt ord? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ikke hørt "hobbyproblemer" før? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ikke hørt "hobbyproblemer" før? fritidsproblemer, mener du? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Ja det er vel det samme... sier alltid hobbyproblem jeg da... gammel vane... Edit: poffvekk, juleshopping... long gone! Endret 16. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Edit: poffvekk, juleshopping... long gone! Har ikke begynt enda heller, jeg..Var og skulle gjøre det i helgen, men da endte jeg opp med nye klær og sko.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 God morgen folkens. er små trøtt enda. Ble sittende og så på film i stuen hele natten omtrent. sto opp for en time siden da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 http://www.b-real.net/gallery/index.php Har lagt til noen bilder av meg og IRC people og folk i grotta (venner av meg). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 http://www.tournament.com/forums/showthrea...20&pagenumber=1 <- holdt på å sprute solopluss over hele tastaturet her, Best thread EVAAAARR! Flirte godt da jeg så den derre der Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 *har vært å pussa kabinett.. blir schtili men fan det tar tid !* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: hey... ? ?tALkIn 2 mE? sier: hva'så ?tALkIn 2 mE? sier: hey du ved godt hvad du skal have med imorgen ik ?tALkIn 2 mE? sier: ???????????? Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Hva snakker du om? Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Tror nok du har fått tak i feil person... =) ?tALkIn 2 mE? sier: julefrokost ?tALkIn 2 mE? sier: du skulle have sodavand med??????????++ ?tALkIn 2 mE? sier: du kan godt huske det ik??????????????? Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Tja... Tviler på at jeg kan huske noe som helst jeg ?tALkIn 2 mE? sier: tag dig lige sammen ?tALkIn 2 mE? sier: du ved det godt ?tALkIn 2 mE? sier: men okey ses så jeg skal gå min mor venter på mig Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: haha ?tALkIn 2 mE? sier: hvad hahahah Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Tror nok det er feil person du snakker med.. Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Så jeg tar ikke med noe!! ?tALkIn 2 mE? sier: hvem er du Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: HAHAHAHA!!!!!!111111111!!!!!!!!!!! Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: LOL!!!! ?tALkIn 2 mE? sier: lad vær med at spille dum, Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: OMG!!! ?tALkIn 2 mE? sier: når jeg får fat på dig imorgen ?tALkIn 2 mE? sier: så du død Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: STFU n00b!! ?tALkIn 2 mE? sier: hehehehe jeg mente det Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: TI stille din negerpulte drittunge ?tALkIn 2 mE? sier: tag dig sammen din bums Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Du vil ta meg ikkesant? Du kan ta meg opp i analen ?tALkIn 2 mE? sier: du gør mig sur ?tALkIn 2 mE? sier: ?tALkIn 2 mE? sier: tag dig sammen ?tALkIn 2 mE? sier: ?tALkIn 2 mE? sier: Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Men jeg skal ****** meg ta deg så hardt at innvollende dine ramler ut etter at jeg har vært der ?tALkIn 2 mE? sier: ?tALkIn 2 mE? sier: Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: You love me!!! Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: I know!!! Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Dont hide it anymore! ?tALkIn 2 mE? sier: hallo kender jeg dig??????????? ?tALkIn 2 mE? sier: hvilken skole går du på ??????????? Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: hehe.. Tviler på det.. Jeg bare overdrev litt.. Heter Christian og kommer ifra Bergen jeg.. ?tALkIn 2 mE? sier: bor du ik i vanløse Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Nope.. ?tALkIn 2 mE? sier: lad vær med at lave sjov med mig Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: hehe... Klarte ikke og styre meg ?tALkIn 2 mE? sier: jeg forstår dig ikke Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: Vell.. Nå skal du ut på nettet her vennen min Der hvor det ikke er noe tekst er det den "sur" smileyen på MSN Jeg klarte ikke og dy meg.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Christian (CFD) har fått diagnosen Paraphilia sier: TI stille din negerpulte drittunge <- for et flott, go'rasistisk vokabular du har CFD... Endret 16. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 .... Der hvor det ikke er noe tekst er det den "sur" smileyen på MSN Jeg klarte ikke og dy meg.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Sånn ja, gadd ikke nisseavataren mer , var skikkelig råtten fant jeg ut (ja, den ble laget i halv-fylla ) Endret 16. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sånn ja, gadd ikke nisseavataren mer , var skikkelig råtten fant jeg ut (ja, den ble laget i halv-fylla ) Vet ikke om du har skrevet om skoleballet, men hvordan var det?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Joda, var egentlig veldig bra (: (så bra man kan forvente at et skoleball blir...) EDIT: neste år BØR jeg huske legget Endret 16. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Skoleball...huff...det var tider det...harr harr. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Joda, men når det er skikkelig organisert og på et skikkelig sted (les: rockefeller) så er det litt annerledes. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ikke hørt "hobbyproblemer" før? fritidsproblemer, mener du? Du kan ikke!! På vestlandet sier man "hobby" hvis noen er amatør eller virker amatør messig.. Bruker det ikke nå lenger ,men på Ungskolen ble det brukt hele tiden. Feks : hobbysaggis (for en som sagget med normal bukse) og hvis noe var litt tragisk var det hobby.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 sies da her også: "Hobbyidiot", "hobbyhomse" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg