The Stig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Må bare skrive noe, før jeg fortsetter med min "LOST" maraton... Gleder meg så jævlig til å se hva som videre skjer! =) *Koser med tv-kortet* Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hmpf, irriterer meg over at det ikke hjelper å sitte oppe halve natten for å vente på Lost. Får ikke episoden før i morgen formiddag likevel. SnowDOG_: Har du noen nyere bilder av Santoz, da? Pen hund *smisker på meg goodwill fra moddiser* ;p Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 EDIT: Må snyte meg. *Finne fram harry potter-bok og rive ut noen velvalgte sider til formålet* Nommen, så søtt! Du har jo Harry Potter selv, det var da moro å finne ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hmpf, irriterer meg over at det ikke hjelper å sitte oppe halve natten for å vente på Lost. Får ikke episoden før i morgen formiddag likevel. SnowDOG_: Har du noen nyere bilder av Santoz, da? Pen hund *smisker på meg goodwill fra moddiser* ;p Postet en i kjæledyrs tråden isted. Poster ett til snart. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 EDIT: Må snyte meg. *Finne fram harry potter-bok og rive ut noen velvalgte sider til formålet* Nommen, så søtt! Du har jo Harry Potter selv, det var da moro å finne ut. Hva passer vel bedre nå enn denne: Har ingenting imot Harry Potter jeg, men har ikke lest noen bøker, det har derimot min søster, som har flere av bøkene. Og jeg har ikke revet ut noen sider, langt mindre snytt meg i dem, det sa jeg for å få din oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) fUzZy^ Du ødela siden! Si unnskyld! Endret 24. februar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har ingenting imot Harry Potter jeg, men har ikke lest noen bøker, det har derimot min søster, som har flere av bøkene. Og jeg har ikke revet ut noen sider, langt mindre snytt meg i dem, det sa jeg for å få din oppmerksomhet. Din søster er smart, det skal både du og hun ha! Jeg trodde jo aldri heller at du hadde snytt deg i en, det er jo bare idiotisk... (Var moro at du ønsket min oppmerksomhet dog!) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kan ikke du fuzzy aka han-med-wannabe-b|real-avataren putte inn noen linjeskift i smileyfesten din? Den ødelegger hele sida i tråden Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 det er vel bare å skrive litt til, så kommer vi oss over på neste side snart Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Føler for noe skikkelig nattmat nå. Har lungemos... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Føler for noe skikkelig nattmat nå. Har lungemos... Hmm, tror jeg skal lage meg noe mat jeg óg. Men jeg har ikke lungemos. Skal vi ta en liten brainstorming? Blir forresten gal av sideoppsettet, kan noen redigere det innlegget?! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hmm, tror jeg skal lage meg noe mat jeg óg. Men jeg har ikke lungemos. Skal vi ta en liten brainstorming? Jess! Så hva er det å finne i kjøleskapet ditt? Har du toastjern? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Noen som vet om Edoardo er et guttenavn eller et jentenavn? (italiensk) Skal på utveksling, og lurer på hvem jeg skal bo hos Edit: fant det ut selv, er en gutt. Endret 24. februar 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Faenihelvetejeghaterfolksomjukseridiverseonlinespill. Jegskullegittfintliteforåsendedemditpepperenaldrigror. Og nei, det er ikke CS det er snakk om. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Edoardo er gutte navn ja. Fyren er sikkert barsk og mandig! Gled deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg