janfredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Da ber du om det Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det vet jeg jo, men alikevel er det kaldt her... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det vet jeg jo, men alikevel er det kaldt her... Fyr i peisen. Da kan du i tillegg varme deg opp med å hente ved. Har dere ikke ved, kan du bruke et par Harry Potter-bøker, de brenner ganske lenge. Om du har en peis. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Kun jeg som fikk tanken "det er egentlig 22 grader hos tonio?" Endret 23. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Døø! Jeg hadde aldri brent opp noen av Harry Potter-bøkene mine! Og uansett vil jeg ikke ned i kjelleren, lyset har gått... Natrium: Egentlig er det 22 grader her ja, jeg bare liker å forteller noe helt annet som igjen betyr at jeg forteller en løgn. Det er skikkelig typisk meg å fortelle løgner. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Døø! Jeg hadde aldri brent opp noen av Harry Potter-bøkene mine! Og uansett vil jeg ikke ned i kjelleren, lyset har gått... Natrium: Egentlig er det 22 grader her ja, jeg bare liker å forteller noe helt annet som igjen betyr at jeg forteller en løgn. Det er skikkelig typisk meg å fortelle løgner. Den store løsningen: Ta en eller to 1,5 l tomme brusflasker. Skru vannet på max varme, og fyll flaskene. Tørk dem og ha en under føttene og en under teppet. Vips, du er varm. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ehm...Ok! *Nikke med* Tror jeg heller legger meg da, for p årommet mitt har jeg elektrisk ovn som står på. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Noen osm vet hva aldersgrensen for å starte egen nettbutikk er? Vil vel tro det er 18? eller kanskje mer? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Noen osm vet hva aldersgrensen for å starte egen nettbutikk er? Vil vel tro det er 18? eller kanskje mer? 19? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Noen osm vet hva aldersgrensen for å starte egen nettbutikk er? Man må være 18 for å starte nettbutikk, jfr. Vergemålsloven § 2; Den som er umyndig, kan ikke selv råde over sine midler eller binde sig ved rettshandel, medmindre annet særlig er bestemt. Alt man lærer i økonomien Edit: @Svamp: Juridisk sett, så er det den personen over 18 som har startet nettbutikken da. Men det er vel ingen regler for hvem som kan stå for drifting av bedrifter, utenom den vanlige arbeidsloven (lettere arbeid over 13 år osv.) Endret 23. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er det egentlig noen aldersgrense? Bare få en myndig person til å være juridisk ansvarlig, så er det vel greit? Kanskje det står noe på www.brreg.no Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) bhsand: tenkte ikke på det med betydningen av "starte" jeg. Men tenkte "drifte". ------------ TØFF smiley! Men nå er det soving snart, skal på skifjelltur i morra, selv om jeg er ganske forkjøla og sånt. EDIT: Må snyte meg. *Finne fram harry potter-bok og rive ut noen velvalgte sider til formålet* Endret 23. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kom akkurat inn fra lang luftetur. Er hundevakt i dag. Søt liten amstaffjente. Kaldt ute nå ja!! Nææhhh? Post bilde da! Zlatan det er kaldt ute!! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Maaaaaange tøffe smilier : http://forums.ipbhelpers.com/index.php?act...DE=emoticons&s= Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Oi, bra Endret 23. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Maaaaaange tøffe smilier : http://forums.ipbhelpers.com/index.php?act...DE=emoticons&s= Så. Ligger doffen enda på akutten? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Her er det flere kule smilies; http://www.mysmilies.com/ Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kom akkurat inn fra lang luftetur. Er hundevakt i dag. Søt liten amstaffjente. Kaldt ute nå ja!! Nææhhh? Post bilde da! Zlatan det er kaldt ute!! Har ingen steder å legge bilder.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg