Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døø! Jeg hadde aldri brent opp noen av Harry Potter-bøkene mine! Og uansett vil jeg ikke ned i kjelleren, lyset har gått...

 

Natrium: Egentlig er det 22 grader her ja, jeg bare liker å forteller noe helt annet som igjen betyr at jeg forteller en løgn. Det er skikkelig typisk meg å fortelle løgner.

Lenke til kommentar
Døø! Jeg hadde aldri brent opp noen av Harry Potter-bøkene mine! Og uansett vil jeg ikke ned i kjelleren, lyset har gått...

 

Natrium: Egentlig er det 22 grader her ja, jeg bare liker å forteller noe helt annet som igjen betyr at jeg forteller en løgn. Det er skikkelig typisk meg å fortelle løgner.

Den store løsningen: Ta en eller to 1,5 l tomme brusflasker. Skru vannet på max varme, og fyll flaskene. Tørk dem og ha en under føttene og en under teppet. Vips, du er varm.

Lenke til kommentar
Noen osm vet hva aldersgrensen for å starte egen nettbutikk er?

Man må være 18 for å starte nettbutikk, jfr. Vergemålsloven § 2; Den som er umyndig, kan ikke selv råde over sine midler eller binde sig ved rettshandel, medmindre annet særlig er bestemt.

 

Alt man lærer i økonomien :p

 

Edit:

@Svamp: Juridisk sett, så er det den personen over 18 som har startet nettbutikken da. Men det er vel ingen regler for hvem som kan stå for drifting av bedrifter, utenom den vanlige arbeidsloven (lettere arbeid over 13 år osv.)

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

bhsand: tenkte ikke på det med betydningen av "starte" jeg. Men tenkte "drifte".

 

------------

 

TØFF smiley! yell.gif

 

 

Men nå er det soving snart, skal på skifjelltur i morra, selv om jeg er ganske forkjøla og sånt.

 

EDIT: Må snyte meg. *Finne fram harry potter-bok og rive ut noen velvalgte sider til formålet*

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...