Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enden - Her er en liten limousine

Folk forbinder nesten automatisk ordet limousine med lange/forlengede luksusbiler, men det er feil, du kan få en limo som er en helt vanlig bil men som er utstyrt med alt av highend luksus utstyr og de koster noen millioner i forhold til hva den vanlige utgaven koster.

Ja, jeg vet hva det er, men ikke limusin ;)

 

Usj, dama er sykemeldt en uke med ryggen. Kommer sikkert til å gå meg kraftig på nervene etter hvert :(

Lenke til kommentar
Enden - Her er en liten limousine

Folk forbinder nesten automatisk ordet limousine med lange/forlengede luksusbiler, men det er feil, du kan få en limo som er en helt vanlig bil men som er utstyrt med alt av highend luksus utstyr og de koster noen millioner i forhold til hva den vanlige utgaven koster.

Kul limo. :yes: Men ingen slår hummer-limoen. :love: (Har sett en selv.)

 

 

 

KotOR2 in the house! :w00t:

Lenke til kommentar
Enden - Du får ta "Simpsons metoden" på ryggen til dama di. Sikkert sett den episoden der alle blir dyttet og faller bakover på en liggende søppeldunk.

Kan ikke si at jeg har sett den nei, men jeg tror jeg skjønner konseptet, og jeg er lite lysten på å sove på verandaen i natt..... ;)

 

Navnet mitt skrives med liten [/%)(//¤)%/&)%&¤/(& e ffs!

 

Det er )(&(/%()/=%&&)&(/)(= umulig å få tak i en laptopp, og nå kom regninga på årsavgift, som jeg helt hadde glemt og i alle fall ikke hadde penger til

 

:mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...