Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv er eg skuffet at det ikke var kaldere ute. :hrm:

Anyways kor tjukk må isen være før det er trygt å vandre i innsjøer og sånt? Var langs storevannet her og eg hoppet i isen uten at det kom sprekker eller lyder og etter det eg så var det ca 15-20cm tjukk, så eg vandret langs vannet med vofsen på slep som aldri har gått på isen før. :p

Lenke til kommentar
*håpe på det blir 40- i oslo*

skolefri :w00t:

Nei, gjøre faenskap. Mase gamle folk som ikke orker og løpe etter deg..

Purk kor?

 

Neida, jeg bare tuller, det vet dere..

:p

Jeg kan bevise det!!

*Rote i godteripapirene*

oj. Der var DEN...*MmmMM*

*Rote i regnings skuffa*

SE!!!!!

 

Oppdatering: Enda ikke trøtt.

Skal begynne og pumpe cola etter 3 og et halvt døgn..

Skal slå rekorden min..

Lenke til kommentar

Enden - Her er en liten limousine

Folk forbinder nesten automatisk ordet limousine med lange/forlengede luksusbiler, men det er feil, du kan få en limo som er en helt vanlig bil men som er utstyrt med alt av highend luksus utstyr og de koster noen millioner i forhold til hva den vanlige utgaven koster.

post-63-1109174368_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Folk forbinder nesten automatisk ordet limousine med lange/forlengede luksusbiler, men det er feil, du kan få en limo som er en helt vanlig bil men som er utstyrt med alt av highend luksus utstyr og de koster noen millioner i forhold til hva den vanlige utgaven koster.

(Jeg er uenig.)

Lenke til kommentar
Enden - Her er en liten limousine

Folk forbinder nesten automatisk ordet limousine med lange/forlengede luksusbiler, men det er feil, du kan få en limo som er en helt vanlig bil men som er utstyrt med alt av highend luksus utstyr og de koster noen millioner i forhold til hva den vanlige utgaven koster.

Er det en blodflekk bakerst?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...