Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Mornings, happy people!

Gode nyheter, det er ikke like vondt å gå nå som før. Jeg tror såret begynner å gro, og jeg er generellt gladere som resultat. Greit nok, jeg kan ikke ligge på magen eller siden, og å sitte er fortsatt litt vondt, men ellers A-OK.

Dette feirer vi med frokost og en cola.

Vinterferie er ganske digg, selv om man ikke får være på fjellet med søte jenter på ski.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God bedring Stefan :)

Hvor lenge måtte du ligge på sykehuset etter operasjonen?

Jeg ble lagt inn i 21-tiden på fredag og fikk dra hjem i 10-tiden på mandag. Så hele helgen forsvant der. :(

Ahh Kjipt!

 

En venn av meg var på sykehuset i 1 måned etter blindtarms operasjon :S

 

Det meste jeg har ligget på sykehuset som jeg husker er 1/2 dag, det var etter fikk brokk ...

Lenke til kommentar

TrulZern: Var dette ment til mine heimkunnskapslekser for veldig lenge siden?

 

Regulere syre/base-balansen muskelsammentrekning og overføring av nervesignaler.

 

og adresse:

 

Ost,melk og grønne grønnsaker

 

(som ifølge Trulzern er Natrium sin oppgave)

 

:!:

 

 

 

fredrikrb: Sikker på at de ikke har trådløst internett der? Mener å huske at det skulle komme/har kommet. (Kanskje jeg er helt ute på vidda nå?) Hjelper jo uansett lite hvis du ikke har laptop da. :p

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
TrulZern: Var dette ment til mine heimkunnskapslekser for veldig lenge siden?

 

Regulere syre/base-balansen muskelsammentrekning og overføring av nervesignaler.

 

og adresse:

 

Ost,melk og grønne grønnsaker

 

(som ifølge Trulzern er Natrium sin oppgave)

 

:!:

Det er nesten ett halvt år siden han sendte meg pm om det greiene der. Har hatt det der siden.

Lenke til kommentar
God bedring Stefan :)

Hvor lenge måtte du ligge på sykehuset etter operasjonen?

Jeg ble lagt inn i 21-tiden på fredag og fikk dra hjem i 10-tiden på mandag. Så hele helgen forsvant der. :(

Ahh Kjipt!

 

En venn av meg var på sykehuset i 1 måned etter blindtarms operasjon :S

 

Det meste jeg har ligget på sykehuset som jeg husker er 1/2 dag, det var etter fikk brokk ...

Da jeg fikk blindtarmbetennelse, ble jeg lagt inn klokken 15 fredag på det halvprivate sykehuset Diakonhjemmet, opperert klokken sytten, ute igjen klokken femten lørdag. Kunne forsåvidt valgt å bli liggende til og med søndag. Var flotte rom, med full hotell-telefon med utak for laptop. Men siden var der så kort, var jo ikke det aktuelt. Uansett, honør til diakonhjemmet!

 

Alle blir vel opperert med kikkhulls-kirurgi nå, det er visstnok det som gjør at du blir liggende så kort.

Lenke til kommentar
TrulZern: Var dette ment til mine heimkunnskapslekser for veldig lenge siden?

 

Regulere syre/base-balansen muskelsammentrekning og overføring av nervesignaler.

 

og adresse:

 

Ost,melk og grønne grønnsaker

 

(som ifølge Trulzern er Natrium sin oppgave)

 

:!:

Det er nesten ett halvt år siden han sendte meg pm om det greiene der. Har hatt det der siden.

Har ikke sett det før nå. Halvt år siden? Da var det sikkert ment til meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...