Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hmpf... møkka digicamera! :mad: Det finnes ikke kompitabel software for det på nettet... ikke engang skikkelige drivere får jeg fatt i... Sugecam!!! Men så har jeg jo egentlig allltid ment at HP dine ting suger... (sier hun som har en HP deskjet 5552) Cammet er forøvrig ikke mitt da men... og godt er det... Men men. Nok om det...

 

 

Whoo... :blush: *glane litt tafatt på CFD*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig ferdig på skolen! Vi hadde juleshow der, men jeg gadd (dessverre) ikke å bidra med en dritt. (er sikker på at Bye bye Johnny kunne blitt en hit)

 

Idag skal jeg på LoTR:RoTK premiere (egentlig imorgen da). Den starter klokke 00:03 i natt. vet ikke hvor lenge den varer da, ikke vet jeg hvordan eg skal komme meg hjem heller.. Nå snart, klokka halv 5 så skal jeg bort til naboen, hvor vi skal se de 2 første filmene på stor skjerm og spise pizza. Håper jeg overlever :D

Lenke til kommentar

Jeg fant ut en liten "artig" ting i dag.

 

Jeg blei sittende å prate med ei gammel klasse-kamerat av meg.

Før, så spilte jeg i skoleband på ungdomskola.

Jeg og et par kompiser av meg...jeg var vokalist faktisk.

Men nokk om det.

Så, etter at en av kompisene mine flyttet så trengte vi en ny bassist.

Og ei hu stilte opp og kjøpte seg bassgitar og greier og greier og blei rimelig flink, tatt i betraktning at hun ikke hadde hatt noen timer for å lære seg bass.

Men det jeg ikke viste da var at grunnen til at hun blei med var at hun var forrelsket i meg.

Jeg sier det bare...kan ikke huske at det kvinnfolket hadde sett på meg eller gjort noe som helst for å fortelle meg akkurat det.

Var litt rart...egentlig..

 

Og damit det var godt med finnbiff =)

Lenke til kommentar

Fin "historie" B|Real :)

 

Fikk igjen Gitaren min idag også jeg, så nå får jeg vell starte å spille litt. Fikk ordnet med læreren min så han kan ta noen timer med meg etter skolen, det blir gøy!

 

Men nå gidder jeg ikke å sitte mer på data trur jeg...hvertfall ikke på offtopic delen av forumet-Vill ikke ha noen spoilere for ******!

Lenke til kommentar

Arg! Jeg skal ha nett på en maskin gjennom en annen, men om hvert kort får hver sin IP (en står på motta DHCP og en har anngitt IP) så nekter den og ha interett sharing aktivert uten av nettverks kortet som har connection med svitsjen (og dernest router) kobler seg over og tar samme IP som det kortet som står mot lux maskinen... bah, det har jo gått ann før joh... :dontgetit:

 

Får prøve noe drastisk her...

Lenke til kommentar
DHCP kanskje? I software og eventuelt router o.l.... :shrug:

 

 

Natta

Det er noe seriøst gale altså Bjaa... Jeg satt på den maskinen i en god stund igår og skjønte ingenting. Jeg er sannelig glad jeg tar backup av disken min regelmessig jeg.. Iallefall på workstation maskinen min.. Den andre maskinen fikk jeg ikke tid og sette opp..

 

Men Creaturecanis: Er mobilen min der oppe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...